„One Day. One World. One Trail”: Merrell prezentuje jednoczącą moc natury
17 państw, 23 zapierające dech w piersiach szlaki turystyczne i kilkudziesięciu fotografów z całego świata, którzy jednego dnia uchwycili w swoich obiektywach najpiękniejsze miejsca na Ziemi. 27 kwietnia marka Merrell zrealizowała zdjęcia do globalnego projektu „One Day. One World. One Trail” (Jeden dzień. Jeden świat. Jeden szlak). Efekty tej niesamowitej kampanii oglądać można już od 12 czerwca na stronie onetrail.merrell.com.
Ideą akcji było ukazanie – w sposób prosty, uniwersalny i bezpośredni – mocy szlaków turystycznych, które łączą ludzi na całym świecie. Dzięki zaangażowaniu uczestników, powstały materiały video oraz fotografie, pokazujące jak wspólna droga zbliża tych, którzy mierzą się na niej z siłami natury. W projekcie wzięli udział prawdziwi ludzie, przemierzający ulubione zakątki własnych krajów i opowiadający o swoich doświadczeniach, pasji i zamiłowaniu do aktywnego spędzania wolnego czasu.
- Szlak jest tym, co nas jednoczy. Projekt One Trail jest tego najlepszym dowodem. - mówi Strick Walker, CMO firmy Merrell. - Mamy nadzieję, że materiał prezentujący dzień na różnorodnych trasach naszego globu zainspiruje innych do spróbowania swoich sił i pokaże, jak czerpać przyjemność z czasu spędzonego wspólnie na łonie natury – dodaje.
Kampania „One Day. One World. One Trail” powstawała na całym świecie. W gronie krajów zaproszonych to tworzenia tej wyjątkowej akcji znalazła się także Polska prezentując malowniczy szlak na Śnieżkę, najwyższy szczyt Karkonoszy oraz Sudetów.
- Cieszymy się, że jesteśmy częścią tego globalnego projektu. Każda akcja zbliżająca nas do odbiorców to szansa na poznanie ich osobowości, potrzeb i oczekiwań konsumenckich – mówi Konrad Jarosiński, Brand Manager Merrell Polska. – One Trail to wyjątkowa kampania łącząca wszystkich pasjonatów aktywnego spędzania czasu. Polacy są ważną częścią tej społeczności. Dzięki zdjęciom, które powstały w naszym kraju, piękno polskich gór będzie miało szansę trafić do szerokiego grona odbiorców – dodaje.
Oprócz współpracy z fotografami i twórcami filmowymi z całego świata, przy tworzeniu projektu firma Merrell pracowała także z Camp4 Collective i Timem Kemple’em – współzałożycielem i dyrektorem studia.
- Świat daje nam niewiele języków, które łączą nas wszystkich. Wśród nich jest m.in. uśmiech i poczucie, że razem idziemy naprzód. Uchwycenie tych chwil w sposób spontaniczny i autentyczny było niezwykle ważne dla realizowanego projektu - tłumaczy Tim Kemple. Język, religia, stanowisko czy kolor skóry nie mają znaczenia, kiedy jesteśmy na szlaku. Wówczas jesteśmy sobie równi. Zrozumienie tej idei ma naprawdę potężny wpływ na nasze „tu i teraz” – dodaje.
Materiały opracowane w ramach akcji będą prezentowane na całym świecie. Filmy oraz fotografie pochodzące z 17 krajów, można zobaczyć na stronie onetrail.merrell.com już od 12 czerwca. Wśród miejsc odwiedzonych przez fotografów znalazły się:
- Argentyna, Patagonia
- Austria, jezioro Jägersee, Kleinarl
- Australia, Tasmania, Półwysep Tasmana, szlak Cape Hauy
- Kanada, Ziemia Baffina, Kimmirut
- Kanada, Canmore w prowincji Alberta, szlak wspinaczkowy Lady Macdonald
- Kanada, Kolumbia Brytyjska, szlak wspinaczkowy Terrace Mountain
- Chiny, Hong Kong, Lion Rock
- China, Prowincja Syczuan, rezerwat przyrody Mt. Siguniang
- Francja, Park Narodowy Les Calanque Marseyllevert oraz Sormiou
- Indie, Kundalika Valley oraz Lohagad Fort
- Wschodnie Indie, Nagalapuram, Andhra Pradesh
- Włochy, Dolomity, szczyt Cima Capi, Riva del Garda oraz Monte Colodri, Arco
- Nepal, obwód Anapurna
- Nowa Zelandia, Wanaka, szlak Roy’s Peak
- Peru, Caraz, region Ancash, jezioro Laguna 69
- Polska, szczyt Śnieżka
- Portugalia, Vicentina Route, Almograve to Praia da Amália
- Szkocja, Pentland Hills w pobliżu Edynburga
- Republika Południowej Afryki, Kapsztad
- Szwecja, rezerwat przyrody Kullaberg, Höganäs
- USA, Los Angeles, Sandstone Peak
- USA, Kentucky, park Red River Gorge, Daniel Boone National Forest, szlaki Auxier Ridge
- USA, stan Oregon, park Smith Rock, Terrebonne
„One Day. One World. One Trail” to kolejna odsłona tego wyjątkowego projektu. W listopadzie 2018 roku, Merrell zaprezentował pierwszą edycję projektu One Trail, koncentrującą się na 50 amerykańskich stanach. Była ona wstępem do kolejnego rozdziału akcji, rozpoczynającego się w czerwcu 2019, odkrywającego szlaki na całym świecie.
Więcej o tym wyjątkowym projekcie można przeczytać na: https://onetrail.merrell.com/
informacje o firmie
***
Merrell to obuwie, które wraz ze swoimi użytkownikami tworzy prawdziwe historie. Ponad 30-letnie doświadczenie sprawia, że dociera do najbardziej wymagających entuzjastów aktywnego wypoczynku. Kiedy mówisz Merrell myślisz – wysoka jakość, niezawodność, sprawdzone technologie.
informacje o firmie
***
Merrell to obuwie, które wraz ze swoimi użytkownikami tworzy prawdziwe historie. Ponad 30-letnie doświadczenie sprawia, że dociera do najbardziej wymagających entuzjastów aktywnego wypoczynku. Kiedy mówisz Merrell myślisz – wysoka jakość, niezawodność, sprawdzone technologie.