ekonomia/biznes/finanse

Placówki Banku BNP Paribas przyjazne seniorom

21.05.2019 | Bank BNP Paribas

Bank BNP Paribas, jako pierwsza instytucja finansowa na rynku w Polsce, otrzymał certyfikat jakości – OK SENIOR® za wdrażanie procesu dostosowania placówek do potrzeb osób powyżej 60. roku życia w oddziałach Banku. Certyfikat to dowód, że w placówkach Banku klienci seniorzy (60+) są ważną grupą klientów dla których Bank zmienia się i chce się nadal zmieniać.  

- Według danych GUS, już obecnie w Polsce jest więcej osób 60+ niż dzieci i młodzieży, a w 2025 roku osób powyżej 60 roku życia będzie prawie o 3 miliony więcej niż z grupy reprezentującej młode pokolenie. Gospodarka senioralna to coraz większy i coraz istotniejszy sektor, który jest wyzwaniem dla nas i całej gospodarki. Dlatego ogromnie nas cieszy, że jakość obsługi w oddziałach Banku BNP Paribas, zarówno nowego cyfrowego formatu, jak i tych tradycyjnych, została doceniona i wyróżniona certyfikatem OK SENIOR®. Jest to tym cenniejsze wyróżnienie, że otrzymaliśmy je jako pierwsi wśród instytucji finansowych – mówi Barbara Stęchły, Dyrektor Zarządzający Pionu Sprzedaży w Banku BNP Paribas.

Bank BNP Paribas dba o to, by placówki były łatwo dostępne i spełniały najwyższe standardy bezpieczeństwa, w komunikacji doradcy używali zrozumiałego języka i mieli pewność, że klient dobrze ich słyszy, a także oferowali kartkę i długopis do robienia notatek i drukowali materiały większą czcionką. 

- Gratulujemy Zarządowi i Pracownikom Banku BNP Paribas, że głoszone hasło „Bank zmieniającego się świata” znalazło potwierdzenie w działaniach i Bank pokazał, że świat Seniorów, jest bardzo ważny. Tym bardziej doceniamy wysiłek, jaki Bank podjął, aby rozpocząć prces wdrażania zmian mających na celu dobro klientów 60+. Klientów powyżej 60 roku życia jest ponad 9 milionów w Polsce. Troska o ich bezpieczeństwo, wygodę, dostępność placówek jest nie do przecenienia. Cieszy nas, że Bank BNP Paribas wdraża standardy obsługi klientów 60+ oraz zwraca uwagę na liczne potrzeby tych osób zarówno w sferze fizycznej, jak i w dopasowaniu komunikacji – mówi Ewa Wierzbowska, dyrektor operacyjny OK SENIOR Polska.

Certyfikaty przyznaje firma OK SENIOR Polska sp. z o.o. sp. k. w partnerstwie z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej. Placówki bankowe odwiedzili Seniorzy Audytorzy, którzy zweryfikowali, że deklarowane przez Bank standardy obsługi i zarządzania kolejką klientów w praktyce realizowane są w praktyce zgodnie z wytycznymi Programu Certyfikacji OK SENIOR®. Główne obszary audytu to infrastruktura, wnętrze placówki, obsługa klienta, zarządzanie kolejką oraz wewnętrzne standardy jakości Banku.

kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

Sławomir Czajkowski
Kierownik Zespołu ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Sławomir Czajkowski

slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl

Michalina Słupska-Benesz
Ekspertka ds. Relacji z Mediami, BNP Paribas Bank Polska
Michalina Słupska-Benesz

michalina.slupska@bnpparibas.pl

Paweł Sokół
Specjalista ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Paweł Sokół

pawel.sokol@bnpparibas.pl

Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska
Biuro Prasowe

rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

Sławomir Czajkowski
Kierownik Zespołu ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Sławomir Czajkowski

slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl

Michalina Słupska-Benesz
Ekspertka ds. Relacji z Mediami, BNP Paribas Bank Polska
Michalina Słupska-Benesz

michalina.slupska@bnpparibas.pl

Paweł Sokół
Specjalista ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Paweł Sokół

pawel.sokol@bnpparibas.pl

Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska
Biuro Prasowe

rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl

informacje o firmie