nowe produkty/usługi media/marketing/reklama
GfK HITLIST EXPLORER – nowa jakość analizy danych
GfK Polonia oferuje swoim klientom nowe rozwiązanie ‘GfK Hitlist Explorer’, którego celem jest pomoc w analizie raportów sprzedażowych GfK. Narzędzie można zakupić od maja bieżącego roku.
GfK Hitlist Explorer – czym jest?
GfK Hitlist Explorer jest raportem zdefiniowanym w programie Power BI. Pozwala on na graficzne reprezentowanie danych, kreowanie dynamicznych wykresów oraz analiz kontekstowych. Narzędzie zasilane jest danymi sprzedażowymi na poziomie modeli, konfiguracji rozumianej jako określony zestaw cech technicznych, kluczowych segmentów rynkowych w rozbiciu na sprzedaż online vs. offline oraz kanałów dystrybucyjnych. W zależności od konkretnej analizy przedstawiane są dane dla ostatnich trzech lub sześciu miesięcy. – Od kilkunastu lat wspieram biznesy naszych klientów. Podczas mojej kariery i spotkań z klientami zrozumiałem, że często problemem nie jest brak danych, ale wręcz ich nadmiar. Posiadając ten insight podjęliśmy wraz z zespołem decyzję o stworzeniu narzędzia, które ułatwi przeglądanie danych dostarczanych przez GfK. Cel, który nam przyświecał to zbudowanie przyjaznej dla użytkownika przeglądarki, która w łatwy i intuicyjny sposób pozwoli analizować dane z raportów sprzedażowych GfK, a dokładniej z ich najważniejszej części, czyli tzw. Hitlisty – komentuje Maciej Piekarski, Client Business Partner w GfK Polonia.
Możliwości oferowane przez GfK Hitlist Explorer
Narzędzie pozwala skrócić czas poświęcany na przeglądanie danych mniej więcej o 50 procent – co za tym idzie dzięki GHE firma jest w stanie zaoszczędzić na czasie, który dotychczas był poświęcany na samodzielne grupowanie produktów. Dodatkowo dzięki możliwości selektywnego i graficznego przeglądania informacji wnioski wyciągane z ich analizy są zdecydowanie bardziej adekwatne oraz pogłębione. Analiza wykonana w oparciu o preferencje użytkownika, korzystającego z narzędzia przedstawiana jest za pomocą graficznego i czytelnego raportu.
Funkcjonalności narzędzia
Dzięki temu narzędziu analiza najlepiej sprzedających się modeli w ramach danej specyfikacji technicznej jak i produktów w ramach określonych zakresów cenowych staje się intuicyjna i prosta. GfK Hitlist Explorer pozwala zaoszczędzić czas przeznaczany na analizę white spotów, punktów cenowych na poziomie modeli oraz ich rozkładów po kanałach dystrybucyjnych.
informacje o firmie
GfK
GfK to jedna z największych firm badawczych na świecie, zatrudniająca ponad 11 000 ekspertów, którzy codziennie starają się odkryć nowy sposób patrzenia na to, jak żyją, myślą i kupują ludzie na ponad 100 rynkach.
Instytut GfK nieustannie wprowadza do swoich badań innowacje, stosuje zaawansowane technologie oraz precyzyjne metodologie, aby zapewnić swoim partnerom biznesowym jak najlepszą wiedzę o najważniejszych dla nich ludziach: ich klientach.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.gfk.com lub na koncie GfK na Twitterze: www.twitter.com/gfk_group
informacje o firmie
GfK
GfK to jedna z największych firm badawczych na świecie, zatrudniająca ponad 11 000 ekspertów, którzy codziennie starają się odkryć nowy sposób patrzenia na to, jak żyją, myślą i kupują ludzie na ponad 100 rynkach.
Instytut GfK nieustannie wprowadza do swoich badań innowacje, stosuje zaawansowane technologie oraz precyzyjne metodologie, aby zapewnić swoim partnerom biznesowym jak najlepszą wiedzę o najważniejszych dla nich ludziach: ich klientach.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.gfk.com lub na koncie GfK na Twitterze: www.twitter.com/gfk_group