media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Oblicz szanse na kredyt zanim pójdziesz do banku - nowa kampania reklamowa BIK
Rozpoczęła się kampania reklamowa Analizatora Kredytowego BIK – nowego narzędzia, które pozwala w prosty i szybki sposób obliczyć szanse na uzyskanie kredytu. Hasło kampanii, które skierowane jest do wszystkich kredytobiorców, sugeruje zarazem nowy standard w przygotowaniu się do ważnej decyzji, jaką jest zaciągnięcie kredytu.
Analizator Kredytowy BIK to jedyny kalkulator, który uwzględnia naszą historię kredytową, czyli te same dane, które bierze pod uwagę bank, gdy rozpatruje nasz wniosek kredytowy. Dzięki temu wyniki obliczeń są wiarygodne. Ponadto Analizator ostrzega potencjalnego kredytobiorcę przed nadmiernym zadłużeniem, tym samym sprzyja odpowiedzialnemu zaciąganiu kredytów.
Kampania „Oblicz swoje szanse na kredyt”
Przekaz medialny kampanii skierowany jest do osób zainteresowanych kredytem hipotecznym, jak również kredytem gotówkowym. Koncepcja kreatywna opiera się na założeniu, że każdy z nas ma marzenia, do których realizacji często potrzebny jest kredyt. Do zaciągania zobowiązań finansowych trzeba jednak podchodzić z głową. Warto policzyć, czy nasz budżet domowy jest w stanie udźwignąć kolejną ratę.
BIK od lat realizuje działania mające na celu podnoszenie świadomości konsumentów, m.in. w obszarze odpowiedzialnego zadłużania się. Nowe narzędzie - Analizator Kredytowy BIK doskonale wpisuje się w tę misję, pomaga lepiej ocenić własną sytuację finansową każdemu, kto stoi przed decyzją o zaciągnięciu kredytu. Podpowiada jak zwiększyć szanse na kredyt, ale także ostrzega przed ryzykiem nadmiernego zadłużenia.
Kampania i dobór mediów
Kampania startuje 13 maja 2019 r. i potrwa do 16 czerwca 2019 r., będzie prowadzona w przestrzeni internetowej. Dobór tego medium jest podyktowany bezpośrednim dostępem do Analizatora Kredytowego, który jest narzędziem on-line, w portalu www.bik.pl. Reklamy będą emitowane w porównywarkach finansowych oraz w serwisach związanych z rynkiem nieruchomości. Zrealizowane będą również mailingi do baz Onet i WP.
Za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup mediów digitalowych odpowiada agencja marketingu efektywnościowego Performics, a za koncepcję kreatywną Agencja Reklamowa S4.
Analizator ułatwia podjęcie decyzji wszystkim, którzy chcą zadłużyć się racjonalnie i odpowiedzialnie, minimalizując ryzyko kłopotów ze spłatami. Jest narzędziem unikatowym, bo bierze pod uwagę faktyczną historię kredytową z raportu BIK oraz wysokość rat i limitów obecnie spłacanych kredytów. Kalkulator dostarcza wiarygodnej oceny szansy na kredyt, ale także w łatwy i czytelny sposób interpretuje uzyskany wynik. Dzięki Analizatorowi BIK użytkownik zyska świadomość, jakie elementy mają wpływ na przyznanie kredytu, będzie wiedział, jaki kredyt jest bezpieczny dla jego domowego budżetu, a także będzie lepiej przygotowany do spotkania z doradcą w banku.
kontakt dla mediów
Aleksandra Stankiewicz-Billewicz
aleksandra.stankiewicz-billewicz@bik.pl
tel: +48 22 348 4131
tel: + 48 512 164 131
Małgorzata Bielińska
malgorzata.bielinska@bik.pl
tel: +48 22 348 41 03
tel: +48 512 164 103
Diana Borowiecka
diana.borowiecka@big.pl
tel: +48 22 486 56 46
tel: +48 607 146 583
Halina Kochalska
halina.kochalska@big.pl
tel: +48 22 486 56 16
tel: +48 602 601 010
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Aleksandra Stankiewicz-Billewicz
aleksandra.stankiewicz-billewicz@bik.pl
tel: +48 22 348 4131
tel: + 48 512 164 131
Małgorzata Bielińska
malgorzata.bielinska@bik.pl
tel: +48 22 348 41 03
tel: +48 512 164 103
Diana Borowiecka
diana.borowiecka@big.pl
tel: +48 22 486 56 46
tel: +48 607 146 583
Halina Kochalska
halina.kochalska@big.pl
tel: +48 22 486 56 16
tel: +48 602 601 010