media/marketing/reklama

Piotr Żaczko pokieruje działaniami PR dla OPPO

07.05.2019 | OPPO

OPPO wzmacnia swoją obecność na polskim rynku. Firma rozwija struktury sprzedażowe, poszerza sieć dystrybucyjną a także planuje bardziej intensywną obecność komunikacyjną. W tym nurcie tworzy w zespole komunikacji stanowisko PR Managera, które z początkiem maja 2019 r. objął Piotr Żaczko.

Żaczko będzie odpowiadał za budowanie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej i jej późniejszą realizację, media i influencer relations, będzie także reprezentował firmę i markę w roli rzecznika prasowego. Raportuje do Mo Zhang, Brand Managera OPPO Polska.

Piotr Żaczko przez ostatnie 10 lat związany był z zespołem komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska, w którym odpowiadał za komunikację PR dla segmentu konsumenckiego. Odpowiadał za stworzenie strategii komunikacji i egzekucję działań PR dla wszystkich produktów B2C na przestrzeni ostatnich 3 lat. Prowadził działania komunikacyjne dla projektów sponsoringowych, zarządzał działaniami PR dla marek T-Mobile i Heyah. Współtworzył projekty wizerunkowe: T-Mobile fashion i Pomoc Mierzoną Kilometrami. Stworzył także i przez lata prowadził kanał T-Mobile Polska na Twitterze.

Piotr Żaczko jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie i Podyplomowych Studiów Public Relations w Szkole Głównej Handlowej.

 

kontakt dla mediów
Piotr Żaczko
PR Manager, OPPO
Piotr Żaczko

piotr.zaczko@oppomobile.pl

informacje o firmie

O OPPO

OPPO jest czołowym producentem smartfonów, chętnie wybieranym przez miliony ludzi na całym świecie. Od ponad 11 lat firma skupia swoje działania na rozwijaniu przełomowych rozwiązań w dziedzinie fotografii mobilnej. OPPO zapoczątkowało także erę upiększania zdjęć „selfie”. Jako pierwsze zaprezentowało smartfony z przednimi kamerami 5 MP i 16 MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. W 2017 roku, według badań IDC, firma uplasowała się na czwartym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów na światowym rynku. Obecnie OPPO dostarcza doskonałe doświadczenia fotografii mobilnej do ponad 250 milionów użytkowników na całym świecie.

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama