sprawy społeczne media/marketing/reklama

Kundelek Tygodnia w Pudelek.pl

Koce, dziesiątki kilogramów żywności i ponad 12 tys. złotych udało się zebrać dla Fundacji Dom dla Kundelka z Poddębic niedaleko Łodzi. Pomoc zorganizowała redakcja Pudelka w ramach akcji „Kundelek Tygodnia”. Organizacja zbiórki i promowanie adopcji psów spotkały się z entuzjastyczną reakcją użytkowników.

Pudelka każdego miesiąca odwiedza ponad 5 mln realnych użytkowników, a redakcja codziennie pisze o gwiazdach i najgorętszych tematach w showbiznesie. Swoją rozpoznawalność i unikalny charakter postanowiła wykorzystać w szczytnym celu. Dziennikarze na łamach serwisu prezentowali kandydatów do adopcji niczym gwiazdy z pierwszych stron gazet. Zachęcali jednocześnie do wpłat na rzecz Fundacji Dom dla Kundelka.

Akcja Kundelek Tygodnia_zdj2.JPG

Wspólnie z zespołem stworzyliśmy akcję, której w polskich serwisach showbiz jeszcze nie było. Użytkownicy zareagowali setkami komentarzy, słowami wsparcia i gratulacjami pomysłu. Przesyłali nam też zdjęcia swoich kundelków i historie ich uratowania. Cieszymy się, że akcja przełożyła się na konkretną, również finansową pomoc wspieranej przez nas fundacji – mówi Anna Gumkowska, dyrektor zarządzająca w departamencie rozrywka, kultura i premium WP.

Akcja rozpoczęła się 1 kwietnia i spotkała się z niezwykle ciepłym przyjęciem przez czytelników Pudelka. Podczas niej użytkownicy mogli poznać m.in. Dantego, Ludwika, Szyszkę oraz Fantę. Poza tekstami Pudelek i WP zorganizowały wewnętrzny kiermasz, podczas którego zbierano karmę, koce, zabawki dla psów i składkę. Łącznie na działalność Fundacji zebrano ponad 12 tys. złotych. Relację z przekazania karmy oraz wszystkich darów można zobaczyć tutaj:

Moje dziewczyny nie mogły uwierzyć. Mamy nadzieję, że dzięki akcji o potrzebujących psiakach będzie mówiło się więcej. Jesteśmy wdzięczni całej ekipie za sympatyczną współpracę – mówi Beata Bieniak, prezes zarządu Fundacji Dom dla Kundelka.

Fundacja Dom dla Kundelka z Poddębic obok Łodzi opiekuje się wyjątkowymi psami, które są w podeszłym wieku. Ich szansa na adopcję jest mała, a podopiecznych potrzebujących stałego opiekuna jest ponad 70. Redakcja przygotowuje się do kontynuacji akcji.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

informacje o firmie

 

 
 

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

informacje o firmie