sport zdrowie media/marketing/reklama
On Board Think Kong realizuje najnowszą akcję marki Optima
Agencja On Board Think Kong realizuje najnowszą akcję dla margaryn funkcjonalnych marki Optima. Akcja jest realizowana pod hasłem „Wyzwanie Optima” i swoim zakresem uwzględnia działania public relations, social media oraz content marketing & SEO.
„Wyzwanie Optima” ma na celu promowanie zdrowej diety i zachęcenie jak największej liczby osób z podwyższonym cholesterolem do jego obniżenia. W ramach konkursu zakwalifikowani uczestnicy otrzymają możliwość skorzystania z badania profilu lipidowego, który pokaże aktualny poziom cholesterolu. Marka przy udziale dietetyka będzie wspierać wiedzą merytoryczną i praktycznymi poradami uczestników podejmujących wyzwanie, by w jak najłatwiejszy sposób mogli zmienić nawyki żywieniowe na bardziej zdrowe. Dodatkowo, spośród setki Polaków zostanie wyłoniona grupa, która weźmie udział w nagraniach filmów edukacyjnych.
Akcja ruszyła 29 marca 2019 r. i będzie promowana w Internecie (https://optymalnewybory.pl/wyzwanie/). „Wyzwanie Optima” jest częścią prowadzonych od 2018 r. działań edukacyjnych realizowanych przez zespół On Board Think Kong wyspecjalizowany w zakresie PR, content marketingu, SEO i social media.
informacje o firmie
On Board Think Kong łączy unikalne kompetencje w dziedzinach doradztwa public relations i public affairs, social mediów, SEO, content marketingu, kreacji i strategii. Wykorzystuje własne narzędzia analityczne do mierzenia skuteczności zintegrowanych kampanii. Jest częścią międzynarodowej niezależnej sieci ECCO Network obecnej w ponad 30 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Grupę tworzy zespół specjalizujący się w strategii komunikacji, content marketingu i SEO, stakeholders relations, komunikacji kryzysowej, kampaniach z influencerami, visual storytellingu, performance marketingu, komunikacji globalnej, komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu i CSR. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.
informacje o firmie
On Board Think Kong łączy unikalne kompetencje w dziedzinach doradztwa public relations i public affairs, social mediów, SEO, content marketingu, kreacji i strategii. Wykorzystuje własne narzędzia analityczne do mierzenia skuteczności zintegrowanych kampanii. Jest częścią międzynarodowej niezależnej sieci ECCO Network obecnej w ponad 30 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Grupę tworzy zespół specjalizujący się w strategii komunikacji, content marketingu i SEO, stakeholders relations, komunikacji kryzysowej, kampaniach z influencerami, visual storytellingu, performance marketingu, komunikacji globalnej, komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu i CSR. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.