internet kultura/sztuka/rozrywka media/marketing/reklama
Finał plebiscytu Samochód Roku Wirtualnej Polski
Nowy Peugeot 508 został wybrany samochodem roku przez użytkowników Wirtualnej Polski i serwisu Autokult. W głosowaniu wzięło udział ponad 3 tysiące internautów, a przebieg plebiscytu do tej pory śledziło prawie 500 tysięcy użytkowników. W eksperckim rankingu dziennikarzy serwisu Autokult najlepszy okazał się Jaguar I-Pace.
Po raz drugi redakcja Autokult.pl wybierała Samochód Roku Wirtualnej Polski oraz zwycięzców plebiscytu w 9. kategoriach tematycznych. Do tegorocznej edycji importerzy zgłosili 39 aut. Po testach, wykonaniu blisko 300 zdjęć i nagraniu wielu godzin relacji wideo, redakcja uznała, że zwycięzcą jest elektryczny Jaguar I-Pace. Dziennikarze docenili duży zasięg, osiągi, prowadzenie i design tego modelu.
– Dokładnie testowaliśmy blisko 40 samochodów. I właśnie ta forma plebiscytu ma wielką wartość dla naszych użytkowników. Każdym autem jeździliśmy, każde poddawane było takim samym kryteriom oceny. Świadomy, rzetelny wybór, to najcenniejszy typ rekomendacji, jaką dostaje nasz użytkownik– mówi Mariusz Zmysłowski, redaktor naczelny serwisów Autokult i WP Moto.
Po raz pierwszy internauci mogli również sami wybrać Samochód Roku Wirtualnej Polski. W ich głosowaniu najlepszy okazał się nowy Peugeot 508. W sumie w plebiscycie oddano ponad 3 tysiące głosów, a teksty dotyczące ocen i głosowania przeczytało prawie 500 tysięcy użytkowników WP oraz serwisu Autokult. W kategoriach tematycznych plebiscytu zwyciężyły następujące samochody:
- Na wielką podróż we dwoje: Jeep Wrangler
- Na wielką podróż z rodziną: Honda CR-V Hybrid
- Na wyjazd na narty: Volkswagen Touareg
- Torowa rakieta roku: McLaren 600LT
- Miejski wojownik: Nissan Leaf
- Najspokojniejsze miejsce na świecie: Peugeot 508
- Najlepsza alternatywa dla używanego: Skoda Fabia
- Jak w domu: Citroen C5 Aircross
- Przyciągający wzrok na ulicy: Alpine A110
Plebiscyt zorganizowano po raz drugi. Nagrody zostały wręczone podczas gali poprzedzającej Poznań Motor Show 2019, którego głównym patronem internetowym jest Wirtualna Polska. Jednocześnie nagrodę Trade Press Awards w kategorii test roku zdobył Mateusz Żuchowski, dziennikarz serwisu Autokult. Doceniono autorski test samochodu Aston Martin. Test można zobaczyć tutaj
Autokult i WP Moto to jedne z najpopularniejszych serwisów motoryzacyjnych w Polsce. Według badania Gemius/PBI w lutym 2019 miały ponad 3,7 mln realnych użytkowników.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie