media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

ING „Gwiazdą Jakości Obsługi 2019”

18.03.2019 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski został uhonorowany przez konsumentów w XII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Bank uzyskał tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2019”, w kategorii „Banki”.

Cieszymy się, że kolejny raz klienci nas docenili. Ta nagroda jest dla nas bardzo ważna i cenna. Po pierwsze jest przyznawana przez samych klientów - a nie przez ekspertów - a po drugie jest nagrodą zespołową. Jakość obsługi budujemy bowiem wszyscy, kiedy na co dzień wspieramy klientów ale też kiedy tworzymy dla nich produkty i rozwiązania. Składamy klientom obietnicę liczą się ludzie, co jest bardzo wysoko postawioną poprzeczką, ale takie nagrody udowadniają, że potrafimy jej dotrzymać - powiedziała podczas odbierania nagrody Magdalena Macko-Gizińska, Dyrektor Centrum Eksperckiego Doświadczeń Klientów w ING Banku Śląskim.

Polski Program Jakości Obsługi, wyłania liderów w poszczególnych branżach na podstawie ocen i opinii klientów. Klienci mogą zgłaszać opinie przez cały rok, za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl lub aplikacji mobilnej.

Gwiazdę Jakości Obsługi otrzymują te firmy, które w opiniach konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę klienta oraz zyskały ich pozytywne rekomendacje na kolejny rok. 

kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Joanna Majer - Skorupa
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Joanna Majer - Skorupa

joanna.majer-skorupa@ing.pl

tel: +48 32 357-8184

informacje o firmie