media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Specjalna oferta Perfetti Van Melle na walentynki
Z okazji zbliżającego się święta zakochanych producent kultowych lizaków Chupa Chups oraz dystrybutor ekskluzywnych czekoladek The Belgian przygotował specjalną ofertę.
Święto Zakochanych to jedno z największych handlowych świąt w Polsce, które popularnością niewiele ustępuje Bożemu Narodzeniu i Wielkanocy. Ten boom zakupowy jest świetnie wykorzystywany przez producentów FMCG, którzy przygotowują na Walentynki specjalny asortyment.
Jednymi z najpopularniejszych słodkich upominków na 14 lutego są lizaki. W tym dniu konsumenci szukają na sklepowych półkach takich wariantów, które pomogą wyrazić uczucia.
Miłość wyrażona 10 razy
Perfetti Van Melle z myślą o zakochanych przygotowało limitowaną serię jednego z największych produktów marki lizaka Mini Mega. Chupa Chups Kiss Kiss to 10 klasycznych lizaków (120 g) zamkniętych w kapsule w kształcie megalizaka i aż 10 okazji do sprawienia radości drugiej osobie. Wielkość produktu gwarantuje, że obdarowywana osoba z pewnością dostrzeże ogrom miłości towarzyszący upominkowi. Niezwykłe jest także jego opakowanie z brokatowymi buźkami, które z pewnością zaskoczy drugą połówkę. Mini Mega Kiss Kiss to idealny prezent, który łączy w sobie wszystko co kojarzy się z tym dniem – różowy kolor, symbol pocałunku oraz słodki smak.
Słodki smak miłości
Znakomitym prezentem na walentynki są też klasyczne truskawkowe lizaki Chupa Chups (12 g). Ten smak od zawsze kojarzy się z dobrymi uczuciami, a przez czerwoną barwę stanowi idealne dopełnienie Walentynek. Równie dobrym prezentem są pralinki The Belgian. Czy można bowiem podarować ukochanej osobie coś więcej niż serce? Subtelny smak orzechowo-kremowego nadzienia Praliné zamknięty w mlecznych czekoladkach w kształcie serca The Belgian to wspaniała propozycja dla wszystkich poszukujących odpowiedniego prezentu dla bliskiej osoby. Charakterystyczne opakowanie z czerwoną kokardą podkreśla wyjątkowość czekoladek czyniąc je idealnym wyborem na podarunek.
- Walentynki to okazja, która na stałe wpisała się w kalendarz okazji słodyczowej branży, dlatego tak istotne jest posiadanie w swojej ofercie produktów dedykowanych temu szczególnemu dniu. Konsumenci chcą sprawić radość swoim drugim „połówkom” i obdarować je czymś nietuzinkowym i nieoczywistym. Nasza limitowana oferta lizaków z pewnością ucieszy każdego zakochanego i będzie efektowną „walentynką” - mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle Polska.