media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

„Zawsze chciałam mieć takie coś” - nowy spot Providenta

08.02.2019 | Provident Polska SA

Provident Polska rozpoczął emisję kolejnego spotu reklamowego z motywem znanego polskiego hitu z lat 90. Kampania jest wsparciem promocyjnym pożyczki z możliwością spłaty przez 48 miesięcy.

To już drugi spot z kampanii pod hasłem „Zawsze chciałeś mieć takie coś”, która wystartowała na początku tego roku. Tym razem bohaterką jest młoda kobieta testująca nową odśnieżarkę. Jeździ wokół swojego domu, odważnie wchodzi w zakręty i z ogromnym uśmiechem na ustach śpiewa: „Zawsze chciałam mieć takie coś” i „Właśnie po to, by jeździć nią”. Wszystko na melodię znanego polskiego przeboju. Klimatu reklamie dodaje także przepiękny, górski krajobraz zimą.

- To kolejna odsłona kampanii, z wykorzystaniem modnego ostatnio trendu powrotu do lat 90-tych. Pierwsza kreacja, w której bohaterem był młody tata, śpiewający córce o zakupie czarnego keybordu, spotkała się z pozytywnym odbiorem. W nowym spocie opowiadamy historię kobiety, mieszkającej w górach, która marzyła o odśnieżarce, a testowanie nowo zakupionego sprzętu sprawia jej ogromną radość – opowiada Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych. – Tą kolejną historią chcemy pokazać naszym klientom, że nieważne o czym marzą, dla nas każdy plan klienta jest tak samo ważny. Wierzymy w te plany i od wielu lat je wspieramy – dodaje.

Spot i materiały digitalowe w ramach nowej odsłony kampanii są wsparciem promocyjnym dla oferty produktowej – „Pożyczki na 48 miesięcy”, czyli długoterminowej pożyczki online. To pierwsza pożyczka w portfolio produktów Providenta, którą nowi klienci będą mogli spłacać w miesięcznych ratach nawet przez cztery lata. Atrakcyjna dla pożyczkobiorców jest także wysokość RRSO, która może wynieść tylko 9,87 %.

Nowa pożyczka jest dostępna jest wyłącznie dla nowych klientów w kanale internetowym na stronie provident.pl. Klienci będą mogli pożyczyć od 5 000 do 20 000 złotych. Mogą z niej skorzystać osoby, które pozytywnie przejdą weryfikację oceny zdolności kredytowej.

– Kampania reklamowa promująca „Pożyczkę na 48 miesięcy” będzie emitowana w głównych stacjach telewizyjnych i stacjach tematycznych. Zostanie także wzmocniona poprzez aktywności internetowe – mówi Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych.

Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

*************

Oferta produktowa „Pożyczka na 48 miesięcy” obowiązuje od 29.11.2018 r. i dotyczy pożyczki oferowanej przez Internet spłacanej w 48 miesięcznych ratach w kwotach od 5.000 zł do 20.000 zł. Z oferty „Pożyczka na 48 miesięcy” mogą skorzystać wyłącznie Nowi klienci. Warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej konsumenta. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 9,87%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 10.000 zł, całkowita kwota do zapłaty 13.128,96 zł, oprocentowanie stałe 5%, całkowity koszt kredytu 3.128,96 zł (w tym: prowizja 1.881 zł, odsetki 1.247,96 zł), 48 miesięcznych równych rat po 273,52 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 9.11.2018 r. na reprezentatywnym przykładzie "Pożyczki na 48 miesięcy".

kontakt dla mediów
Karolina Łuczak
Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa, Provident Polska
Karolina Łuczak

karolina.luczak@provident.pl

tel: +48 668313014

informacje o firmie

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos.

Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką, dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także pożyczkę dla firm.

Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2018 roku Provident zaprezentował trzeci raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2016-2017. Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. W latach 2015, 2016 i 2018 Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik „Puls Biznesu”. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma sześciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2018).

kontakt dla mediów
Karolina Łuczak
Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa, Provident Polska
Karolina Łuczak

karolina.luczak@provident.pl

tel: +48 668313014

informacje o firmie

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos.

Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką, dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także pożyczkę dla firm.

Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2018 roku Provident zaprezentował trzeci raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2016-2017. Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. W latach 2015, 2016 i 2018 Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik „Puls Biznesu”. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma sześciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2018).