handel internet media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Publicis Groupe wygrywa przetarg na kompleksową obsługę Frisco.pl

18.01.2019 | Publicis Groupe

Podejście „Power of One” kluczowym czynnikiem stojącym za wygraną

Warszawa 18 stycznia 2019 r.

Supermarket online Frisco.pl rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę swoich działań marketingowych, powierzając cały budżet agencjom z Grupy Publicis.

Wynik przetargu rozbudowuje relacje biznesowe łączące Frisco.pl i Publicis Media od 2016 roku. Agencje należące do Publicis Groupe w Polsce zajmą się obsługą supermarketu online Frisco.pl w takich obszarach jak strategia, kreacja, planowanie i zakup mediów, analityka biznesowa, performance marketing, digital, marketing automation, partnerstwa biznesowe oraz wsparcie sprzedaży.

- Główny parametrem jakościowym, którego poszukiwaliśmy podczas przetargu były kompetencje z obszaru mobile i cross-device, a także optymalizacja wydatków dzięki multi-channel attribution – mówi Tomasz Michalski, Dyrektor ds. Komercyjnych Frisco.pl - Ponadto potrzebowaliśmy partnera, który swoimi zasobami pozwoli nam zintegrować bardzo złożony świat digital i e-grocery, zarówno na poziomie mediowym, jak i kreatywnym. Podejście „Power of One” zaprezentowane przez Grupę Publicis w pełni odpowiedziało na nasze potrzeby. Ponadto, ku naszemu pozytywnemu zaskoczeniu, przyniosło dodatkowo wiele synergii kosztowych. Do tej pory, dzięki współpracy z podmiotami Grupy Publicis, Frisco.pl stało się liderem rynku utrzymując stały wzrost >30% rocznie i napędzając całą kategorię e-grocery. Jesteśmy przekonani, że dzięki nowemu podejściu przed nami kolejne lata wspólnych sukcesów.

Na etapie postępowania przetargowego, Publicis Groupe stworzyła dedykowaną klientowi, wewnętrzną platformę współpracy, łączącą wszystkie kluczowe z punktu widzenia potrzeb biznesowych Frisco.pl kompetencje, zasoby i talenty.

Wygrana w przetargu Frisco.pl to olbrzymi sukces podejścia „Power of One” Publicis Groupe. Pracując nad wyzwaniami, które postawił przed nami klient wykorzystaliśmy doświadczenie agencji Spark Foundry, LiquidThread i Performics oraz nowe spojrzenie agencji Zenith i Publicis, wspieranych ekspertyzą analityczno-badawczą zespołu Data Sciences. Mogliśmy w ten sposób zaoferować klientowi najbardziej wartościowy dla niego zestaw kompetencji i talentów. – mówi Piotr Piętka Co-CEO Publicis Groupe w Polsce.

Po wygranym przetargu agencje Zenith, Publicis, LiquidThread, Performics i zespół Data Sciences, zajmą się kompleksową obsługą Frisco.pl od najbliższych kampanii zaplanowanych na wiosnę br. Wartość budżetu oraz szczegóły dotyczące kontraktu nie zostały ujawnione.

 

 

kontakt dla mediów
Chief Communication Officer, Publicis Groupe
Piotr Ruszak

piotr.ruszak@publicismedia.com

informacje o firmie

Frisco.pl to działający od ponad 12 lat największy supermarket internetowy w Polsce, będący nowoczesną i wygodną alternatywną dla dużych i czasochłonnych zakupów spożywczych w sklepach stacjonarnych. Oferuje szeroki asortyment produktów oraz ceny na poziomie hipermarketów. Dzięki temu zapewnia możliwość zaoszczędzenia czasu oraz zrobienia w jednym miejscu kompleksowych zakupów z dostawą, bez wychodzenia z domu. Frisco.pl posiada własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsługi zamówień. By zapewnić najwyższą jakość produktów świeżych, są one porcjowane i pakowane bezpośrednio u dostawców pod indywidualne zapotrzebowanie. Zamówienia są następnie dostarczane pod wskazany adres od poniedziałku do niedzieli w określonej przez klienta godzinie.

kontakt dla mediów
Chief Communication Officer, Publicis Groupe
Piotr Ruszak

piotr.ruszak@publicismedia.com

informacje o firmie

Frisco.pl to działający od ponad 12 lat największy supermarket internetowy w Polsce, będący nowoczesną i wygodną alternatywną dla dużych i czasochłonnych zakupów spożywczych w sklepach stacjonarnych. Oferuje szeroki asortyment produktów oraz ceny na poziomie hipermarketów. Dzięki temu zapewnia możliwość zaoszczędzenia czasu oraz zrobienia w jednym miejscu kompleksowych zakupów z dostawą, bez wychodzenia z domu. Frisco.pl posiada własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsługi zamówień. By zapewnić najwyższą jakość produktów świeżych, są one porcjowane i pakowane bezpośrednio u dostawców pod indywidualne zapotrzebowanie. Zamówienia są następnie dostarczane pod wskazany adres od poniedziałku do niedzieli w określonej przez klienta godzinie.