media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Program lojalnościowy Best Western Rewards® zajął drugie miejsce w rankingu Wallethub
Program lojalnościowy Best Western Hotels & Resorts zajął drugie miejsce w amerykańskim rankingu Best Hotel Rewards opracowanym przez WalletHub
Warszawa, 3 stycznia 2019 r. – Sieć hoteli Best Western Hotels & Resorts ogłosiła, że ich wielokrotnie nagradzany program lojalnościowy, Best Western Rewards (BWR®), zajął drugie miejsce w rankingu przygotowanym przez portal WalletHub, który co roku tworzy zestawienie najlepszych programów lojalnościowych największych sieci hotelowych. Dzięki nieustannej pracy nad doskonaleniem programu oraz konsekwentnie wprowadzanym innowacjom, BWR awansował w najnowszej edycji rankingu. Raport dodatkowo wyróżnił program BWR jako najlepszy dla podróżnych poszukujących programów partnerskich, w których zdobyte punkty nie tracą swojej ważności.
- Best Western nieustannie dba o to, aby być najlepszym wyborem dla nowoczesnych podróżników. Dużą część tego sukcesu zawdzięczamy naszemu nieszablonowemu podejściu, którym kierowaliśmy się wprowadzając odświeżone usługi i oferty dla członków BWR - powiedziała Dorothy Dowling, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu w Best Western Hotels & Resorts. - Cieszymy się, że ponownie zostaliśmy docenieni przez WalletHub, ale przede wszystkim cieszy nas fakt, że możemy oferować podróżnym bogaty program lojalnościowy z punktami, które nigdy nie wygasają, a także szereg innych korzyści.
Nagrody najwyższej klasy
Best Western jest jedną z największych sieci hotelowych, które oferują program lojalnościowy, w którym punkty nigdy nie wygasają, a członkowie mają dostęp do najlepszych promocji. Odbiór nagród jest możliwy już przy niedużej ilości punktów, a darmowe noclegi można wykorzystać w dowolnym hotelu sieci Best Western na całym świecie, bez okresów wyłączonych z promocji. Dodatkowo, członkowie programu mogą wymieniać zdobyte punkty na karty podarunkowe od najpopularniejszych partnerów handlowych, rozrywkowych czy lotniczych. Nowe udogodnienie - cyfrowa karta - zapewnia członkom BWR łatwy dostęp do konta, liczby punktów, obecnego poziomu członkostwa oraz specjalnych ofert. Dzięki tym korzyściom, turyści będą mogli jeszcze efektywniej spędzić swoją wizytę we wszystkich obiektach Best Western.
Błyskawiczna rejestracja, natychmiastowe nagrody
Członkowie otrzymują natychmiastowe nagrody i gratyfikację za każdy pobyt. Dodatkowo, program Startuj z wysokiego pułapu (Status Match…No Catch®) pozwala członkom na przeniesienie statusu z programów lojalnościowych innych hoteli zaraz po rejestracji.
Członkowie Elite, nagrody Elite
Warto dodać, że poza korzyściami płynącymi z BWR, członkowie ze statusem Elite otrzymują także elitarne nagrody. Po przybyciu do hotelu mogą wybrać podarunek lub dodatkowe punkty. Ponadto hotele Best Western oferują gwarantowane bezpłatne noclegi dla członków Diamond i Diamond Select w obiektach z dostępnymi wolnymi terminami.
Badanie WalletHub porównywało programy lojalnościowe oferowane przez 12 największych sieci hotelowych w USA, które zostały zestawione ze sobą na podstawie publicznie udostępnionych informacji. Dziesięć najpopularniejszych programów zostało poddanych ocenie w oparciu o 21 kluczowych wskaźników, począwszy od zasięgu geograficznego i wartości punktów poprzez okresy wyłączone z promocji, ograniczenia w zdobywaniu punktów, dodatkowe opcje i wiele innych.
Więcej informacji na temat Best Western Rewards znajduje się po linkiem: BestWestern.com/Rewards.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 13 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, Sadie HotelSM, Aiden HotelSM, BW Premier Collection® by Best Western, BW Signature Collection® by Best Western, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay® Hotel by Best Western®, SureStay Plus® Hotel by Best Western®, oraz SureStay Collection® by Best Western®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.
Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.
Już ponad 35 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.
* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 13 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, Sadie HotelSM, Aiden HotelSM, BW Premier Collection® by Best Western, BW Signature Collection® by Best Western, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay® Hotel by Best Western®, SureStay Plus® Hotel by Best Western®, oraz SureStay Collection® by Best Western®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.
Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.
Już ponad 35 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.
* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.