budownictwo/nieruchomości turystyka/wypoczynek ekonomia/biznes/finanse
Pierwszy obiekt pod szyldem Best Western Premier w Rzeszowie już otwarty
Warszawa, 13 grudnia 2018 r. – Best Western Hotels & Resorts wieńczy rok otwarciem nowego obiektu w Rzeszowie. Do portfolio sieci dołączył właśnie Principe, który jako pierwszy na Podkarpaciu będzie działał w ramach marki Best Western Premier.
Do dyspozycji gości nowego Best Western Premier Principe w Rzeszowie trafiło 27 bogato wyposażonych pokoi w standardzie DeLux, których wnętrza utrzymane są w lekkim, eleganckim stylu. Dogodna lokalizacja w ścisłym centrum miasta, w pobliżu najważniejszych punktów komunikacyjnych i lokalnych atrakcji sprawia, że nowy obiekt sprawdzi się zarówno wśród osób podróżujących rekreacyjnie, jak i gości biznesowych.
Best Western Premier Principe niewątpliwie wyróżnia się na mapie Rzeszowa, nie tylko świetną lokalizacją i stylowymi wnętrzami, ale również bogatą ofertą dodatkowych funkcjonalności. Jesteśmy przekonani, że dołączenie do renomowanej sieci jaką jest Best Western Hotels & Resorts korzystnie wpłynie na atrakcyjność naszej oferty, także wśród gości odwiedzających Rzeszów zawodowo – podkreślił Jerzy Dzieduszyński, prezes zarządu Niza Travel, firmy zarządzającej obiektem. W ofercie skierowanej do gości biznesowych znaleźć można m.in. zaplecze konferencyjne o powierzchni 200 m2 z możliwością wydzielenia trzech oddzielnych sal, a także najnowszej generacji sprzęt audio i video oraz system do zarządzania agendami spotkań. Do dyspozycji osób korzystających z sal konferencyjnych jest przestrzeń cateringowo-eventowa o powierzchni 100 m2.
Dopełnieniem kompleksowej oferty jest nowa restauracja Capella oferująca autorskie menu, w którym znaleźć można m.in. dania polskiej kuchni w nowoczesnej odsłonie, jak i bogatą kartę wyselekcjonowanych win z każdego zakątku świata – wszystko to w klimatycznym wnętrzu i przy najlepszej obsłudze. W godzinach wieczornych goście mogą skorzystać z masażu, zrelaksować się w saunie albo spędzić czas w klimatycznej biblioteczce. Na terenie hotelu wszyscy goście mają dostęp do bezpłatnej aplikacji PressReader oferującej ponad 7 tys. tytułów prasowych z całego świata. Każdy pokój został wyposażony w 49’ telewizor, na którym, po uprzednim zalogowaniu się na swoje konto w serwisie Netflix, można oglądać ulubione filmy czy seriale.
Pomimo że w większej części obiektu obowiązuje zakaz palenia, wyznaczono wygodną strefę dla palących, która została wyposażona w kabinę eliminującą dym papierosowy.
Bardzo cieszy nas dynamiczny rozwój sieci w segmencie marek premium. Nowo otwarty obiekt w Rzeszowie, który dołączył do już istniejących Best Western Premier w Krakowie i Wrocławiu, pokazuje zainteresowanie inwestorów ofertą kategorii upscale gwarantującą najwyższy standard wystroju wnętrz i obsługi, dzięki którym podróżni mogą być pewni wyjątkowych wrażeń z pobytu – powiedziała Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca Best Western Hotels & Resorts na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 13 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, Sadie HotelSM, Aiden HotelSM, BW Premier Collection® by Best Western, BW Signature Collection® by Best Western, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay® Hotel by Best Western®, SureStay Plus® Hotel by Best Western®, oraz SureStay Collection® by Best Western®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.
Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.
Już ponad 35 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.
* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 13 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, Sadie HotelSM, Aiden HotelSM, BW Premier Collection® by Best Western, BW Signature Collection® by Best Western, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay® Hotel by Best Western®, SureStay Plus® Hotel by Best Western®, oraz SureStay Collection® by Best Western®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.
Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.
Już ponad 35 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.
* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.