internet technologie media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Bot z ludzką twarzą. Podejmij wyzwanie Banku BGŻ BNP Paribas i pomagaj innym z Asystentem Pomagania
Chatbot, który potrafi prowadzić konwersację zupełnie tak, jakby po drugiej stronie siedział człowiek, uczy ludzi pomagać innym. Wszystkie osoby, które chcą, aby pomaganie weszło im w nawyk, mogą dołączyć do 21-dniowego wyzwania z udziałem wirtualnego Asystenta Pomagania, który jest dostępny na profilu Banku BGŻ BNP Paribas na Facebooku.
W ramach akcji „Pomaganie jest fajne” Bank przygotował niecodzienne wyzwanie, dzięki któremu wszyscy, którzy chcą zrobić coś dobrego będą mogli korzystać przez 21 dni z wirtualnego Asystenta Pomagania. Każdego dnia, na uczestników czekać będą nowe zadania. Za ich wykonanie przyznawane będą punkty - odznaki, a najbardziej wytrwali zostaną nagrodzeni. W trakcie tych trzech tygodni dostępne będą również inspirujące materiały video oraz grafiki przygotowane przez ilustratorki Ewę Geruzel, Gosię Detner i Izę Dudzik.
W akcję włączyli się również m.in.: „Królowa Polskiego Driftu” - Karolina Pilarczyk oraz tester niejednego niezwykłego gadżetu – Unboxall.
– Naszym celem jest zachęcanie do pomagania innym i wypracowania nawyku pomagania. Właśnie z tą myślą przygotowywaliśmy naszego specjalnego chatbota, który dzień po dniu motywuje do troski o innych. Świat się zmienia, ludzie częściej zerkają w telefony niż rozglądają się wokół siebie, dlatego właśnie za pośrednictwem m.in. smartfonów chcemy sprowokować ich do uniesienia głowy znad ekranu i spojrzenia na świat na nowo. Asystent Pomagania jest dostępny na profilu Banku BGŻ BNP Paribas na Facebooku, więc można go mieć ze sobą w telefonie przez cały dzień – mówi Izabela Tworzydło, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w Banku BGŻ BNP Paribas.
Osoby, które zechcą pochwalić się podjęciem wyzwania i realizacją jego kolejnych elementów – dzięki specjalnej nakładce na zdjęcie profilowe na Facebooku – będą mogli w łatwy sposób poinformować o tym znajomych i być może zainspirować do działania kolejne osoby.
Bank BGŻ BNP Paribas zainicjował akcję „Pomaganie jest fajne!” na początku grudnia. W ramach prowadzonych działań zaangażował się w partnerstwo strategiczne ze Szlachetną Paczką, które obejmuje nie tylko wsparcie finansowe, ale również pomoc pracowników-wolontariuszy. W tegorocznej edycji Szlachetnej Paczki wzięło udział 2 000 pracowników Banku, co stanowi rekord pod względem zaangażowania osób z jednej firmy.
Asystent Pomagania: 21 DNI = 21 okazji do pomagania: https://bit.ly/2L6lNDm
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl