handel budownictwo/nieruchomości media/marketing/reklama
SMILE – DUKA for children!
DUKA we współpracy z Fundacją Samodzielność od Kuchni chce pomóc młodzieży z domów dziecka w przygotowaniu się do rozpoczęcia nowego życia. Koncepcja niesienia realnej i praktycznej pomocy, poprzez wspieranie drogi do samodzielności, zachwyciła i zmotywowała markę do wspólnego działania.
Jak informuje Fundacja Samodzielność od Kuchni – w 1126 placówkach opiekuńczo‐wychowawczych w całej Polsce wychowuje się ponad 17500 dzieci. Część z nich w domu rodzinnym nigdy nie zjadła ciepłego posiłku, większość z nich do momentu opuszczenia placówki nie ma możliwości wyboru tego, co będą jeść. Sanepid nie pozwala im korzystać z kuchni, więc posiłki widzą dopiero na talerzach.
Świadomość tego, że młodzież bez odpowiedniego przygotowania, także tego kulinarnego, ma utrudniony start w osiągnięciu pełni samodzielności, spowodowała, że marka DUKA z przyjemnością zorganizowała kampanię SMILE – DUKA for children.
Charytatywna kampania opiera się sprzedaży szklanych butelek i słoików do picia za symboliczną złotówkę, a całkowity dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany Fundacji. Dzięki takiemu wsparciu podopieczni domów dziecka będą mogli otworzyć się na lokalne społeczności, poznać szefów kuchni i przedsiębiorców, którzy nauczą młodzież podstaw kuchennych działań, podejmowania przemyślanych decyzji oraz przede wszystkim – ułatwią odnalezienie się w nowych realiach.
Co roku mury instytucjonalnych domów dziecka opuszcza około 2500 pełnoletnich wychowanków. Nauka gotowania w świetny i praktyczny sposób rozwija umiejętność podejmowania decyzji i brania za nie odpowiedzialności. Daje również świadomość, że coś od nas zależy i po sukcesie pozwala dumnie podnieść głowę. Wiedza o tym, jak zorganizować posiłek, pomaga w utrzymaniu zdrowia oraz uczy zarządzania, również swoim budżetem. Wokół stołu buduje się wspólnotę, a z jedzeniem związane jest poznawanie ludzi i świata.
Wartości DUKA łączą się z ideą Fundacji Samodzielność od Kuchni, dlatego zdecydowali się na jej aktywne wsparcie oraz wspólne niesienie pomocy.
Produkty objęte kampanią posiadają bezpieczne słomki wielokrotnego użytku, które zostały stworzone z myślą o dzieciach. Dostępne są we wszystkich sklepach stacjonarnych DUKA oraz w sklepie online: https://duka.com/pl/kampanie-promocyjne/samodzielnosc-od-kuchni
kontakt dla mediów

Grzegorz Frągnowski
gf@publicbridge.pl
tel: 71 377 52 81
tel: 783 783 279
informacje o firmie
kontakt dla mediów

Grzegorz Frągnowski
gf@publicbridge.pl
tel: 71 377 52 81
tel: 783 783 279