ekonomia/biznes/finanse

Best Western Hotels & Resorts ogłasza Anthony’ego Kloka nowym Przewodniczącym Zarządu

Warszawa, 5 grudnia 2018 r. – Sieć Best Western Hotels & Resorts ogłosiła, że zarząd spółki wybrał Anthony'ego Kloka na stanowisko Przewodniczącego Zarządu na rok 2019. Klok, który wcześniej pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu, posiada dużą wiedzę i głębokie zrozumienie branży hotelarskiej, sam jest bowiem właścicielem hotelu należącego do sieci Best Western. Jego wieloletnie doświadczenie niewątpliwie przełoży się na sukcesy i dynamiczny rozwoju Best Western w 2019 roku.

- Pan Klok posiada głębokie zrozumienie rynku, w którym działamy – powiedział David Kong, Prezes i Dyrektor Generalny w Best Western Hotels & Resorts. Nowy Przewodniczący jest znany ze swojego innowacyjnego i strategicznego myślenia. Jego przygotowanie i postępowe podejście wniosą wartość dodaną i będą dla Best Western nieocenione w misji jaką jest wzmocnienie wizerunku marki.

Po ukończeniu Uniwersytetu Illinois w Urbanie i Champaign, Klok rozpoczął karierę w branży hotelarskiej jako współzałożyciel i dyrektor prestiżowej Rebel Hospitality, która może pochwalić się swoim wkładem w rozwój 15 niezależnych hoteli butikowych i sieciowych, restauracji i lokali rozrywkowych w Chicago i Memphis.

W trakcie swojej kariery Klok był zaangażowany we współpracę z wieloma stowarzyszeniami hotelarskimi, w tym z Illinois Hotel and Lodging Association, DePaul University School of Hospitality Advisory Board i Lakeview East Chamber of Commerce. Rozległa wiedza branżowa przyczyniła się do wyboru Kloka do zarządu Best Western w 2013 roku, gdzie reprezentował interesy właścicieli sieci hoteli Best Western w ośmiu stanach i prowincjach w środkowo-zachodnich Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, od Ontario po Kentucky.

- Wybór na stanowisko Przewodniczącego Zarządu Best Western Hotels & Resorts to dla mnie prawdziwy zaszczyt - powiedział Klok. Przez lata obserwowałem jak Best Western rośnie i ewoluuje. Jestem podekscytowany mogąc odegrać jeszcze większą rolę w budowaniu marki i wspieraniu każdego właściciela hotelu, a także dzięki wprowadzanym innowacjom w pozytywny sposób wpływać na doświadczenia naszych gości.

Imponujące osiągnięcia Kloka, potwierdzone wyjątkowymi wynikami, będą mieć swoją kontynuację w 2019 roku, gdyż odegra on kluczową rolę w zarządzaniu siecią Best Western Hotels & Resorts.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 13 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, Sadie HotelSM, Aiden HotelSM, BW Premier Collection® by Best Western, BW Signature Collection® by Best Western, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay® Hotel by Best Western®, SureStay Plus® Hotel by Best Western®, oraz SureStay Collection® by Best Western®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 35 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

 

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 13 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, Sadie HotelSM, Aiden HotelSM, BW Premier Collection® by Best Western, BW Signature Collection® by Best Western, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay® Hotel by Best Western®, SureStay Plus® Hotel by Best Western®, oraz SureStay Collection® by Best Western®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 35 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.