budownictwo/nieruchomości ekonomia/biznes/finanse
Best Western Hotels & Resorts ogłasza lokalizacje pierwszych obiektów marek Aiden Hotel℠ i Sadie Hotel℠
Pierwszy Aiden Hotel został właśnie otwarty w stolicy Korei Południowej, w dzielnicy Gangnam-gu, a już wkrótce kolejne otwarcia w Europie i Ameryce Północnej.
Warszawa, 26 listopada 2018 r. – Best Western Hotels & Resorts podała lokalizacje hoteli nowych marek butikowych Aiden Hotel℠ i Sadie Hotel℠, które niedawno zostały wprowadzone przez sieć na rynek. Pierwszy Hotel Aiden został otwarty w minionym miesiącu w Seulu, a już wkrótce kolejny pojawi się niedaleko Paryża. Z kolei pierwsze trzy Hotele Sadie zostaną otwarte w 2020 roku w USA – w Tampa na Florydzie, Fredericksburgu w Teksasie oraz w Nowym Jorku.
Hotele Sadie i Hotele Aiden stworzono z myślą o kreatywnym wykorzystaniu przestrzeni i technologii, co zapewni gościom wyjątkowe wrażenia. Starannie zaprojektowane wnętrza oraz elementy wystroju oddające lokalny koloryt są odpowiedzią na potrzeby współczesnych podróżnych. Nowe marki wypełnią lukę w segmencie hoteli upscale, dając deweloperom szansę na kreatywność i włączenie do projektów, planów modernizacji czy rebrandingu już istniejących obiektów elementów zainspirowanych regionem, przy jednoczesnym zachowaniu nowoczesnej stylistyki.
Pierwszy Hotel Aiden został otwarty w tym miesiącu, w południowo-wschodniej dzielnicy Seulu – Gangnam-gu. 151-pokojowy hotel butikowy oferuje podróżującym wiele więcej niż sam nocleg, zapewniając gościom poczucie przygody i zabawy. Dzięki nowoczesnym, stylowym fotelom, wielofunkcyjnej przestrzeni wspólnej, wygodnemu mobilnemu zameldowaniu i zainspirowanym lokalnie projektom, hotel gwarantuje swoim gościom świeże i innowacyjne podejście, które wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji.
- Bardzo cieszymy się z tak dużego zainteresowania markami Aiden Hotel i Sadie Hotel, jednocześnie jesteśmy podekscytowani otwarciem naszego pierwszego Aiden Hotel na tak kluczowym rynku jakim jest Seul, zaledwie kilka tygodni po wejściu marki na rynek – powiedział David Kong, Prezes i Dyrektor Generalny w Best Western Hotels & Resorts. Aiden Hotel jest ekskluzywną marką butikową, która idealnie wpasowuje się w rytm Seulu, dając swoim gościom obietnicę przygody i ciekawych doświadczeń. Wraz z rozwojem tych dwóch marek, stanie się oczywiste, jak bardzo Hotele Aiden i Hotele Sadie różnią się od innych marek obecnych na rynku, łącząc technologię ze sztuką, wprowadzając innowacje oraz pełne koloru projekty, zainspirowane stylem poszczególnych lokalizacji. Niezależnie czy projekt dotyczy przebudowy istniejącego obiektu, czy budowy nowego, gwarantujemy właścicielom, że dzięki wsparciu dedykowanego zespołu, pomożemy im w szybki i skuteczny sposób osiągnąć sukces.
Drugi obiekt pod szyldem Aiden Hotel zostanie otwarty pod Paryżem jeszcze w tym miesiącu. Na gości hotelu będzie czekać 90 pokoi, przestrzeń wielofunkcyjna, bar, restauracja, basen oraz trzy sale konferencyjne dla klientów biznesowych. Pokoje zostały urządzone w eleganckim i wyrafinowanym stylu.
Już wkrótce, siostrzana marka Aiden Hotel – Hotel Sadie – zadebiutuje w Nowym Jorku, we Fredericksburgu w Teksasie oraz w Tampa na Florydzie. Ten ostatni, zostanie oddany do użytku wiosną 2020 i będzie oferował gościom 70 komfortowo urządzonych pokoi. Niedługo po nim, Hotel Sadie pojawi się na mapie Nowego Jorku, którego stylowy i awangardowy klimat idealnie wpasuje się w charakter Wielkiego Jabłka. Obiekt w teksańskim stanie, znajdzie się w Texas Hill Country, regionie cieszącym się ponad 45 winnicami i winiarniami. Wszystkie trzy hotele będą konkurować w segmencie upscale, oferując innowacyjne udogodnienia, które mają łączyć najnowocześniejsze technologie z lokalną atmosferą.
Więcej informacji nt. Aiden Hotel i Sadie Hotel znajduje się na stronie BestWestern.com
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 13 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, Sadie HotelSM, Aiden HotelSM, BW Premier Collection® by Best Western, BW Signature Collection® by Best Western, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay® Hotel by Best Western®, SureStay Plus® Hotel by Best Western®, oraz SureStay Collection® by Best Western®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.
Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.
Już ponad 35 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.
* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 13 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, Sadie HotelSM, Aiden HotelSM, BW Premier Collection® by Best Western, BW Signature Collection® by Best Western, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay® Hotel by Best Western®, SureStay Plus® Hotel by Best Western®, oraz SureStay Collection® by Best Western®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.
Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.
Już ponad 35 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.
* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.