media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
BRAVOMODA wybiera agencję.
Polski producent damskiego obuwia, właściciel marki BRAVOMODA, nawiązał współpracę z agencją On Board Think Kong.
Agencja zajmie się promocją marki Bravomoda wśród kobiet na rynku polskim, jak również w przyszłości będzie wspierać polskiego producenta w ekspansji na rynku globalnym.
W pierwszym etapie współpracy On Board Think Kong będzie prowadzić działania Content & SEO, w tym celu zajmie się optymalizacją platformy sprzedażowej pod kontem jej widoczności w wynikach organicznego wyszukiwania treści związanych obuwiem damskim. W kolejnych działaniach agencja zadba o działania wizerunkowe, produktowe oraz promocyjne w mediach online i offline oraz kanałach społecznościowych.
informacje o firmie
BRAVOMODAto firma rodzinna. Obuwie damskie tworzymy z pasją, od 1996 roku wczuwając się w potrzeby kobiet i podążając za ich marzeniami. Inspiracje do produkcji obuwia czerpiemy z naszego doświadczenia, rodzinnej tradycji oraz wnikliwej obserwacji trendów, dlatego każda kolekcja butów BRAVOMODA jest tak wyjątkowa i oryginalna. Styl i funkcjonalność są według nas połączeniem idealnym. Zawsze podkreślamy, że produkcja obuwia to skomplikowany proces – musi być ono nie tylko modne, ale przede wszystkim komfortowe.
Każda para butów BRAVOMODA, od projektu po wykonanie, jest traktowana w szczególny sposób, ponieważ wiemy, że tylko odpowiednie proporcje rzemieślniczego kunsztu i naturalnej wygody w pełni zadowolą nawet najbardziej wymagającą kobietę. Najwyższa jakość materiałów i niebanalna klasyka to dla nas standardy.
On Board Think Kongłączy unikalne kompetencje w dziedzinach doradztwa public relations i public affairs, social mediów, SEO, content marketingu, kreacji i strategii. Wykorzystuje własne narzędzia analityczne do mierzenia skuteczności zintegrowanych kampanii. Jest częścią międzynarodowej niezależnej sieci ECCO Network obecnej w ponad 30 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Grupę tworzy zespół specjalizujący się w strategii komunikacji, content marketingu i SEO, stakeholders relations, komunikacji kryzysowej, kampaniach z influencerami, visual storytellingu, performance marketingu, komunikacji globalnej, komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu i CSR. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards).Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.
informacje o firmie
BRAVOMODAto firma rodzinna. Obuwie damskie tworzymy z pasją, od 1996 roku wczuwając się w potrzeby kobiet i podążając za ich marzeniami. Inspiracje do produkcji obuwia czerpiemy z naszego doświadczenia, rodzinnej tradycji oraz wnikliwej obserwacji trendów, dlatego każda kolekcja butów BRAVOMODA jest tak wyjątkowa i oryginalna. Styl i funkcjonalność są według nas połączeniem idealnym. Zawsze podkreślamy, że produkcja obuwia to skomplikowany proces – musi być ono nie tylko modne, ale przede wszystkim komfortowe.
Każda para butów BRAVOMODA, od projektu po wykonanie, jest traktowana w szczególny sposób, ponieważ wiemy, że tylko odpowiednie proporcje rzemieślniczego kunsztu i naturalnej wygody w pełni zadowolą nawet najbardziej wymagającą kobietę. Najwyższa jakość materiałów i niebanalna klasyka to dla nas standardy.
On Board Think Kongłączy unikalne kompetencje w dziedzinach doradztwa public relations i public affairs, social mediów, SEO, content marketingu, kreacji i strategii. Wykorzystuje własne narzędzia analityczne do mierzenia skuteczności zintegrowanych kampanii. Jest częścią międzynarodowej niezależnej sieci ECCO Network obecnej w ponad 30 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Grupę tworzy zespół specjalizujący się w strategii komunikacji, content marketingu i SEO, stakeholders relations, komunikacji kryzysowej, kampaniach z influencerami, visual storytellingu, performance marketingu, komunikacji globalnej, komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu i CSR. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards).Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.