Selectivv z nowym dyrektorem odpowiedzialnym za rozwój na rynkach międzynarodowych
Selectivv pozyskuje, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych, które są wykorzystywane w takich obszarach jak reklama, marketing, badania, usługi doradcze czy analizy. Z uwagi na dynamiczny rozwój firmy, Selectivv zdecydował się na współpracę z nowym dyrektorem, który będzie odpowiedzialny za rozwój firmy za granicą oraz realizowane projekty międzynarodowe.
Selectivv działa na rynku od 2015 roku i zatrudnia aktualnie ponad 30 osób w kraju oraz współpracuje z kilkunastoma osobami za granicą. Firma posiada biura w Rumunii i na Węgrzech oraz przedstawicieli w innych państwach Europy Środkowo-Wschodniej. Technologia Selectivv nie jest ograniczona terytorialnie. Pozwala na realizację kampanii reklamowych oraz zbieranie i analizę danych o użytkownikach mobile w dowolnym miejscu na świecie. W związku z rosnącym zainteresowaniem spoza Polski oraz dynamicznym rozwojem międzynarodowej oferty do Selectivv dołączył Henryk Dyjas. Od początku listopada objął on stanowisko International Sales Directora.
Henryk Dyjas ma bogate doświadczenie w dziedzinie konsultingu biznesowego oraz marketingu. Pracował dla takich marek jak Stary Browar w Poznaniu, BMW, Mini oraz Land Rover. Od 2005 roku związany był z Australijską Agencją Marketingową, gdzie realizował kampanie o zasięgu globalnym. Po powrocie do kraju prowadził działania dla Polskiej Telefonii Cyfrowej (m.in. dla marek ERA oraz Heyah) oraz współpracował z firmą Hill and Knowlton jako Associate Director. W 2008 roku założył firmę doradczą Protago Consulting, gdzie objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego. Firma oferuje swoje usługi w Europie oraz na Bliskim Wschodzie m.in. Sułtanacie Omanu oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Henryk Dyjas mówi w pięciu językach: angielskim, arabskim, niemieckim, rosyjskim i polskim. Jest absolwentem ekonomii West Pomeranian Business School w Szczecinie, studiował marketing oraz finanse i bankowość w USA.
W Selectivv Henryk Dyjas zajmie się rozwojem firmy na rynkach międzynarodowych, w tym nadzorem nad pracą działu International. Będzie również odpowiadał za współpracę z partnerami i domami mediowymi na rynkach zagranicznych oraz za zarządzanie międzynarodowymi projektami firmy. W zakres jego kompetencji wchodzi również tworzenie nowych biur Selectivv za granicą.
informacje o firmie
O Selectivv
Od założenia w 2015 roku, Selectivv specjalizuje się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych. Firma posiada obecnie największy w Europie Środkowo-Wschodniej zbiór informacji o właścicielach smartfonów i tabletów, który obejmuje łącznie 82 mln osób, z czego 14 mln w Polsce. Dostęp do nich pozwala Selectivv realizować skuteczne kampanie mobile marketingowe.
Średnio o jednym użytkowniku Selectivv pozyskuje 362 informacje, m.in. dane demograficzne, zainteresowania, jego styl życia oraz lokalizacje, w jakich przebywa. Wykorzystanie big data pozwoliło na wyróżnienie ponad 60 profili behawioralnych konsumentów, kategoryzując ich na m.in.: osoby planujące powiększenie rodziny, bywalców galerii handlowych, użytkowników bankowości mobilnej czy aplikacji muzycznych.
Analiza i profilowanie danych z kanału mobile odgrywa kluczową rolę w dotarciu do klienta ze ściśle dopasowaną ofertą poprzez skuteczną kampanię reklamową. Jest również solidną podstawą badań dużych grup użytkowników urządzeń przenośnych w takich branżach, jak np. bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, usługi doradcze itp.
Zapraszamy na stronę: selectivv.com
informacje o firmie
O Selectivv
Od założenia w 2015 roku, Selectivv specjalizuje się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych. Firma posiada obecnie największy w Europie Środkowo-Wschodniej zbiór informacji o właścicielach smartfonów i tabletów, który obejmuje łącznie 82 mln osób, z czego 14 mln w Polsce. Dostęp do nich pozwala Selectivv realizować skuteczne kampanie mobile marketingowe.
Średnio o jednym użytkowniku Selectivv pozyskuje 362 informacje, m.in. dane demograficzne, zainteresowania, jego styl życia oraz lokalizacje, w jakich przebywa. Wykorzystanie big data pozwoliło na wyróżnienie ponad 60 profili behawioralnych konsumentów, kategoryzując ich na m.in.: osoby planujące powiększenie rodziny, bywalców galerii handlowych, użytkowników bankowości mobilnej czy aplikacji muzycznych.
Analiza i profilowanie danych z kanału mobile odgrywa kluczową rolę w dotarciu do klienta ze ściśle dopasowaną ofertą poprzez skuteczną kampanię reklamową. Jest również solidną podstawą badań dużych grup użytkowników urządzeń przenośnych w takich branżach, jak np. bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, usługi doradcze itp.
Zapraszamy na stronę: selectivv.com