budownictwo/nieruchomości ekonomia/biznes/finanse
Best Western Hotel Poleczki z 29 nowymi pokojami superior
Warszawa, 20 listopada 2018 r. – Best Western Hotel Poleczki powiększył swoją bazę noclegową o 29 nowych pokoi typu superior. Obecnie na gości czeka 53 nowocześnie urządzonych pomieszczeń. Trzygwiazdkowy hotel jest położony w biznesowym sercu stolicy, w pobliżu kompleksu Business Park Poleczki oraz w sąsiedztwie Służewieckiego Toru Wyścigów Konnych. Doskonała lokalizacja gwarantuje wygodne połączenia komunikacyjne z centrum miasta oraz lotniskiem im. F. Chopina. Obiekt jest idealną propozycją zarówno dla klientów biznesowych, jak i turystów. Do dyspozycji gości oddano darmowy internet, a dla osób zmotoryzowanych przygotowano duży, monitorowany parking, który pomieści nawet kilka autokarów.
Komfort i wygoda
Nowe pokoje superior to przestronne wnętrza o powierzchni 30m2, z wydzieloną strefą wypoczynku, jak i z miejscem do pracy przy biurku. Część pokoi posiada aneks kuchenny i balkon.
Best Western Hotel Poleczki oferuje swoim gościom 53 nowocześnie urządzone pokoje, wyposażone w telewizory z ekranami LCD, bezpłatny dostęp do internetu, indywidualnie sterowaną klimatyzację oraz zestaw do parzenia kawy lub herbaty. Na życzenie dostępne są również: zestaw do prasowania, budzenie, room service i usługa prania.
Z nutą dobrego smaku w Restauracji Poleczka
W ramach hotelu funkcjonuje także Restauracja Poleczka, która serwuje dania kuchni polskiej i kuchni międzynarodowej. Gości hotelowych z pewnością zachwycą bogate i smaczne śniadania, z których Restauracja Poleczka jest znana. Tworzymy dania inspirowane naturą, z sezonowych produktów, pochodzących z upraw oraz hodowli wybranych polskich dostawców. W menu znaleźć można pierogi z gęsiny, makaron z sandaczem mazurskim, kaczkę, a także nowość − pizzę w tradycyjnych włoskich i polskich smakach – powiedział Dyrektor Hotelu Maciej Kozłowski.
Restauracja Poleczka to idealne miejsce zarówno do prowadzenia biznesowych rozmów czy spotkań, jak i świętowania rodzinnych uroczystości takich jak chrzciny, wesele czy różne rocznice. Jest także drink bar, którego kameralna atmosfera sprzyja kontynuowaniu służbowych spotkań w mniej oficjalnym charakterze.
Konferencje i spotkania
Dodatkowo hotel dysponuje trzema funkcjonalnymi i nowocześnie wyposażonymi salami konferencyjnymi, a także dużą salą bankietową o powierzchni 260 m2, która pomieści nawet 120 osób. Dzięki odpowiedniemu wyposażeniu jest ona doskonale przystosowana do organizacji konferencji, wystaw czy różnych imprez, np. w tym roku w sali bankietowej odbędzie się sylwester pod nazwą Samba de Poleczka. Wszystkie pomieszczenia są wyposażone w klimatyzację, bezprzewodowy dostęp do internetu, ekran i rzutnik multimedialny oraz system audio, flipchart i zautomatyzowane oświetlenie.
Atutem organizacji spotkania biznesowego w hotelu jest zabezpieczenie bazy noclegowo-gastronomicznej dla uczestników, a także wspomniane sąsiedztwo hotelu z portem lotniczym Okęcie i bliska odległość do centrum Warszawy.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 13 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, Sadie HotelSM, Aiden HotelSM, BW Premier Collection® by Best Western, BW Signature Collection® by Best Western, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay® Hotel by Best Western®, SureStay Plus® Hotel by Best Western®, oraz SureStay Collection® by Best Western®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.
Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.
Już ponad 35 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.
* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 13 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, Sadie HotelSM, Aiden HotelSM, BW Premier Collection® by Best Western, BW Signature Collection® by Best Western, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay® Hotel by Best Western®, SureStay Plus® Hotel by Best Western®, oraz SureStay Collection® by Best Western®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.
Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.
Już ponad 35 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.
* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.