internet ekonomia/biznes/finanse
Aplikacja GOmobile ma już rok, Bank BGŻ BNP Paribas planuje jej dalszy rozwój i nowe funkcjonalności
Zakup turystycznej polisy ubezpieczeniowej, jeszcze lepszy wgląd w finanse osobiste, specjalnie przygotowany finansowy hub, za pomocą którego będzie można szybko doładować telefon, kupić bilety na podróż czy zapłacić za parkowanie – to tylko część nowych funkcjonalności, jakie zyska aplikacja GOmobile Banku BGŻ BNP Paribas w przyszłym roku.
Kolejne udogodnienia, które planuje wprowadzić Bank BGŻ BNP Paribas w swojej aplikacji mają sprawić, że zarządzanie finansami osobistymi stanie się jeszcze łatwiejsze. Przede wszystkim pozwoli klientom w pełni korzystać z bankowości codziennej oraz z większości dostępnych w Banku rozwiązań finansowych za pomocą telefonu i mieć stałą kontrolę nad domowym budżetem.
- GOMobile uruchomiliśmy ponad rok temu, aplikacja została pozytywnie odebrana przez klientów, którzy wspierają Bank w ciągłym jej rozwijaniu. To niekończący się proces. Udogodnienia i zmiany, które wprowadzamy do naszej aplikacji mobilnej pokazują, że potrzeby klientów są naszym priorytetem. Wsłuchujemy się w nie uważnie, by stale zwiększać satysfakcję osób korzystających z naszych usług, co jest założeniem naszej strategii na lata 2018-2021. Jej filarami są również prostota, digitalizacja i jakość – i na nich opieramy nasze najnowsze rozwiązania. Mają być przyjazne użytkownikowi, pozwalać na dostęp do usług bankowych w każdym miejscu i w dowolnym czasie, a wszystko z wielką dbałością o jakość usług i relacji z klientami – mówi Krzysztof Suchan, dyrektor Departamentu Nowy Bank w Banku BGŻ BNP Paribas.
Bank BGŻ BNP Paribas uruchomił aplikację mobilną GOmobile w październiku ubiegłego roku. W ciągu pierwszych trzech miesięcy skorzystało z niej blisko 58 tysięcy użytkowników. Liczba klientów korzystających z GOmobile stale od tego czasu rośnie i na koniec września 2018 roku wynosiła 127 tysięcy – co oznacza, że od początku 2018 roku liczba użytkowników GOmobile wzrosła o 69 tysięcy. Do funkcjonalności aplikacji wdrożono rozwiązania optymalizujące codzienne płatności za pośrednictwem kodu QR, ponawiania płatności.Użytkownicy zyskali również możliwość płatności do ZUS. Dodano także w aplikacji opcję zastrzeżenia lub tymczasowej blokady kart w przypadku braku pewności, czy została zagubiona. Umożliwiono również wykonywanie przelewów z karty kredytowej. Z myślą o rosnącej grupie obcokrajowców pracujących w Polsce, Bank udostępnił aplikację także w języku ukraińskim i rosyjskim.
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl