media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Provident Polska z nową kampanią świąteczną
Provident Polska wystartował ze świąteczną kreacją reklamową. W tym roku firma zrealizowała reklamy w konwencji humorystycznej, w których w pogodny sposób przypomina klientom, że może im pomóc w realizacji świątecznych planów.
– Postanowiliśmy, że w tym roku nasza kampania przed świętami Bożego Narodzenia będzie inna niż w ubiegłych latach. W świątecznych spotach pojawiają się nieoczywiste historie z zabawnymi bohaterami – mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor Departamentu E-commerce i Komunikacji Marketingowej w Provident Polska. – Chcemy wyróżnić się wśród świątecznych kampanii, które pojawią się w najbliższym czasie w mediach i przykuć uwagę humorystyczną konwencją – dodaje Andrzej Zackiewicz.
Akcja pierwszego świątecznego filmu reklamowego Providenta rozgrywa się w domu świętego Mikołaja za kołem podbiegunowym. Jego bohaterami są Mikołaj, sympatyczny elf i wesoły renifer, którzy oglądają kasety VHS z nagraniami ludzi i ich uczynków z mijającego roku. Wśród nich jest kaseta Karola, na której, ku zaskoczeniu i oburzeniu Mikołaja, są zrejestrowane głównie chwile pokazujące raczej niegrzeczne zachowania mężczyzny. Konsekwencje są oczywiste – Mikołaj wyrzuca kasetę do kosza, co oznacza, że Karol może spodziewać się pod choinką raczej rózgi niż prezentów. Na koniec święty Mikołaj grozi palcem wszystkim, którzy w tym roku byli niegrzeczni.
– Na szczęście Provident Polska wierzy w plany wszystkich Polaków – zarówno tych grzecznych, jak i tych niesfornych. Liczy się to, że plany naszych klientów i ich bliskich są ważne, wyjątkowe, pomagają spełniać marzenia i aspiracje – podkreśla Andrzej Zackiewicz.
Telewizyjne spoty trwają 15 i 30 sekund, a w Internecie pojawi się też ich rozszerzona 45-sekundowa wersja. Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
kontakt dla mediów
Karolina Łuczak
karolina.luczak@provident.pl
tel: +48 668313014
informacje o firmie
Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.
Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos.
Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką, dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także pożyczkę dla firm.
Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2018 roku Provident zaprezentował trzeci raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2016-2017. Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. W latach 2015, 2016 i 2018 Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik „Puls Biznesu”. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma sześciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2018).
kontakt dla mediów
Karolina Łuczak
karolina.luczak@provident.pl
tel: +48 668313014
informacje o firmie
Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.
Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos.
Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką, dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także pożyczkę dla firm.
Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2018 roku Provident zaprezentował trzeci raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2016-2017. Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. W latach 2015, 2016 i 2018 Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik „Puls Biznesu”. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma sześciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2018).