wydarzenia media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Selectivv przeprowadził badanie uczestników Gali Retail Awards 2018 organizowanej przez Polską Radę Centrów Handlowych
W dniu 11 października odbyła się gala konkursu Retail Awards 2018, którego organizatorem jest Polska Rada Centrów Handlowych. To ekspercki i niezależny plebiscyt organizowany dla branży retail. Celem konkursu jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjnych działań sieci handlowych, a także deweloperów, inwestorów i zarządców centrów. W czasie tegorocznej edycji konkursu firma Selectivv, specjalizująca się w marketingu mobilnym, wręczała nagrodę dla laureata w kategorii „Kampania prosprzedażowa centrum handlowego”, którą zdobyła Galeria Katowicka.
Selectivv to firma, która posiada największy w Europie Środkowo-Wschodniej zbiór danych o użytkownikach urządzeń mobile, który obejmuje informacje o ponad 14 mln konsumentów w Polsce, stąd specjalna obecność Selectivv na gali finałowej. Dodatkowo firma posiada swoje autorskie narzędzia do mierzenia efektów kampanii marketingowych, które obrazują wyniki zarówno ilościowe np. dotyczące sprzedaży jak i pogłębione analizy jakościowe obrazujące odbiorców prowadzonych działań reklamowych.
Dane z kanału mobile pozwalają na analizę poruszania się klientów (zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz obiektów) i poznanie tego kim są. Połączenie informacji ze świata realnego z wirtualnym daje nową jakość w badaniu motywacji konsumentów i podejmowanych przez nich decyzji zakupowych. Badanie użytkowników w kontekście danej lokalizacji pozwala na określenie czy oferta centrum handlowego, galerii, kawiarni czy sklepu pasuje do profilu osób przebywających w okolicy oraz odpowiada ich potrzebom. Dzięki temu możliwe jest określenie potencjału sprzedaży i oszacowanie przyszłych zysków, a także zmniejszenie ryzyka nowej inwestycji. Location Data pozwala określić ścieżki zakupowe klientów czy zidentyfikować strefę domu i pracy dla wyselekcjonowanej grupy konsumentów. Wreszcie pozwala na przygotowanie odpowiedniej oferty i zaplanowanie komunikacji dla danej grupy docelowej.
Podczas gali finałowej PRCH Retail Awards 2018 Selectivv, dzięki danym z mobile i autorskiej technologii Wifitrapping, analizował informacje o uczestnikach wydarzenia. Statystyki były aktualizowane na bieżąco i prezentowane na ekranach na terenie Auli Fizyki Politechniki Warszawskiej. Wśród gości można było wyróżnić osoby aktywnie uprawiające sport, osoby posiadające dzieci, osoby zainteresowane zdrowym stylem życia czy osoby korzystające z programów lojalnościowych. Tego typu dane wykorzystywane są zarówno w sektorze prywatnym np. w handlu przy odkrywaniu zachowań klientów w świecie rzeczywistym czy planowaniu lokalizacji nowych sklepów, punktów gastronomicznych i usługowych, jak i w sektorze publicznym np. przy planowaniu inwestycji komunikacyjnych i obiektów użyteczności publicznej.
informacje o firmie
O Selectivv
Od założenia w 2015 roku, Selectivv specjalizuje się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych. Firma posiada obecnie największy w Europie Środkowo-Wschodniej zbiór informacji o właścicielach smartfonów i tabletów, który obejmuje łącznie 82 mln osób, z czego 14 mln w Polsce. Dostęp do nich pozwala Selectivv realizować skuteczne kampanie mobile marketingowe.
Średnio o jednym użytkowniku Selectivv pozyskuje 362 informacje, m.in. dane demograficzne, zainteresowania, jego styl życia oraz lokalizacje, w jakich przebywa. Wykorzystanie big data pozwoliło na wyróżnienie ponad 60 profili behawioralnych konsumentów, kategoryzując ich na m.in.: osoby planujące powiększenie rodziny, bywalców galerii handlowych, użytkowników bankowości mobilnej czy aplikacji muzycznych.
Analiza i profilowanie danych z kanału mobile odgrywa kluczową rolę w dotarciu do klienta ze ściśle dopasowaną ofertą poprzez skuteczną kampanię reklamową. Jest również solidną podstawą badań dużych grup użytkowników urządzeń przenośnych w takich branżach, jak np. bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, usługi doradcze itp.
Selectivv posiada autorską usługę Geotrapping® umożliwiająca zbieranie i analizowanie danych o grupie użytkowników smartfonów i tabletów, przebywających w danym czasie, w określonym miejscu. Usługa jest stosowana w marketingu mobilnym i została zarejestrowana przez Selectivv jako znak towarowy słowny w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) 16 czerwca 2018 r.
Zapraszamy na stronę: selectivv.com
informacje o firmie
O Selectivv
Od założenia w 2015 roku, Selectivv specjalizuje się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych. Firma posiada obecnie największy w Europie Środkowo-Wschodniej zbiór informacji o właścicielach smartfonów i tabletów, który obejmuje łącznie 82 mln osób, z czego 14 mln w Polsce. Dostęp do nich pozwala Selectivv realizować skuteczne kampanie mobile marketingowe.
Średnio o jednym użytkowniku Selectivv pozyskuje 362 informacje, m.in. dane demograficzne, zainteresowania, jego styl życia oraz lokalizacje, w jakich przebywa. Wykorzystanie big data pozwoliło na wyróżnienie ponad 60 profili behawioralnych konsumentów, kategoryzując ich na m.in.: osoby planujące powiększenie rodziny, bywalców galerii handlowych, użytkowników bankowości mobilnej czy aplikacji muzycznych.
Analiza i profilowanie danych z kanału mobile odgrywa kluczową rolę w dotarciu do klienta ze ściśle dopasowaną ofertą poprzez skuteczną kampanię reklamową. Jest również solidną podstawą badań dużych grup użytkowników urządzeń przenośnych w takich branżach, jak np. bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, usługi doradcze itp.
Selectivv posiada autorską usługę Geotrapping® umożliwiająca zbieranie i analizowanie danych o grupie użytkowników smartfonów i tabletów, przebywających w danym czasie, w określonym miejscu. Usługa jest stosowana w marketingu mobilnym i została zarejestrowana przez Selectivv jako znak towarowy słowny w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) 16 czerwca 2018 r.
Zapraszamy na stronę: selectivv.com