media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Leo Burnett rozpoczyna współpracę z Empikiem
Agencja Leo Burnett Warsaw wygrała przetarg na przygotowanie kampanii świątecznej dla Empiku. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu br.
Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy, będzie komunikowana w telewizji, radiu i intrenecie. Planowane są też niestandardowe działania.
Prace zespołu kreatywnego koordynuje Jacek Szulecki (Executive Creative Director), a za strategię odpowiedzialna jest Weronika Sołtysiak (Planning Manager).
Praca nad przetargiem była dla nas ogromną przyjemnością. Cieszymy się, że będziemy mogli realizować tę i − mamy nadzieję − kolejne kampanie dla Empiku. Efekty naszej współpracy będzie można śledzić już niebawem. Możemy śmiało powiedzieć, że będą to bajkowe święta – mówi Jacek Szulecki, Executive Creative Director Leo Burnett Warsaw.
Mimo że nigdy wcześniej nie pracowaliśmy z agencją Leo Burnett, to doskonale wyczuła ona nasze potrzeby i misję marki. Wybrany do realizacji koncept idealnie oddaje wartości i wpisuje się w koncepcję naszej komunikacji, a także, co ważne, chwycił nas za serce – komentuje Olga Tobiasz, Brand Manager Empik.
Kampania wystartuje w połowie listopada, a zakończy się pod koniec grudnia.
informacje o firmie
Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg's, KraftHeinz, McDonald's, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.
informacje o firmie
Leo Burnett świadczy usługi full service w 35 biurach na świecie. Firma zatrudnia ponad 8000 pracowników. Jej globalnymi klientami są między innymi Procter&Gamble, Samsung, Coca-Cola, Kellogg's, KraftHeinz, McDonald's, MillerCoors, Nintendo i Fiat. Od 2002 roku agencja należy do Publicis Groupe.