media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Nowa kampania reklamowa PZU Auto AC
17 września rozpoczyna się nowa kampania reklamowa PZU Auto AC. Główny przekaz zbudowany jest wokół dwóch benefitów: PZU Auto AC z opcją Auto Non Stop oraz PZU Auto Asystent Zdrowotny.
Auto Non Stop to dodatek do polisy, dzięki któremu PZU zapewnia dostarczenie samochodu zastępczego w umówione miejsce (np. w miejsce wypadku) oraz odbiór uszkodzonego pojazdu od klienta i jego transport do wybranego warsztatu. Klient nie musi martwić się o organizację naprawy swojego pojazdu. Może kontynuować podróż samochodem zastępczym. Kiedy jego pojazd zostanie naprawiony, klient odda samochód zastępczy do warsztatu, który naprawiał jego pojazd i pojedzie dalej swoim autem.
PZU Auto Asystent Zdrowotny to dodatek, który uzupełnia zakres ubezpieczenia PZU Auto NNW. Dzięki niemu kierowca i pasażerowie mają pewność, że w razie wypadku PZU zadba o ich szybki powrót do zdrowia. Ubezpieczeni będą mogli skorzystać z badań diagnostycznych, leczenia i rehabilitacji w prywatnych placówkach medycznych PZU Zdrowie. PZU zapewni konsultacje u lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz u lekarzy specjalistów (24 specjalizacji), a także psychologów. Czas oczekiwania na wizytę nie przekroczy 2 dni do lekarza podstawowej opieki zdrowotnej lub 5 dni do specjalisty. Jeżeli w wyniku konsultacji diagności zalecą rehabilitację, PZU zorganizuje i pokryje koszty 30 zabiegów rehabilitacyjnych. Sieć placówek medycznych, do których PZU skieruje poszkodowanego po wypadku, to obecnie 2100 przychodni lekarskich w ponad 500 miastach w Polsce.
PZU przygotowało też ofertę specjalną. Każdy, kto kupi ubezpieczenie PZU Auto AC z opcją Auto Non Stop, może otrzymać 10 proc. zniżki na ubezpieczenie PZU Dom.