nowe produkty/usługi ekonomia/biznes/finanse
IP: eurobank upraszcza ofertę kont osobistych. Darmowy rachunek plus 600 zł limitu kredytowego
Konto „W pełni” to nowa propozycja, którą przygotował dla klientów eurobank. Rachunek, który został wprowadzony do oferty w sobotę 4 sierpnia, jest całkowicie bezpłatny. Bez żadnych dodatkowych warunków.
- Zależało nam na maksymalnym uproszczeniu oferty, tak aby klienci nie musieli zastanawiać się nad tym, które konto wybrać. Proponujemy im darmowy rachunek z dostępem do szeregu innych udogodnień - podkreśla Arkadiusz Cempura, dyrektor Departamentu Bankowości Codziennej w eurobanku.
W ten sposób konto „W pełni” zastąpiło w ofercie dotychczasowe rachunki w ramach pakietów „Na co dzień”, „Active” oraz „Prestige”. Od 4 sierpnia zostały one wycofane ze sprzedaży. Warunki prowadzenia dotychczasowych kont zostały zachowane.
Zero złotych za prowadzenie konta „W pełni” w eurobanku. Minimalne warunki, by karta również była za darmo
Klient, który założy konto „W pełni”, będzie mógł wziąć do rachunku podstawową kartę Visa Electron lub kartę Mastercard w wersji premium - obie zbliżeniowe, z dostępem do płatności internetowych i wypłat cashback.
W pierwszym przypadku miesięczna opłata za kartę wynosi 4,90 zł, ale eurobank daje jednocześnie możliwość zwolnienia z tej opłaty. By karta była całkowicie za darmo, wystarczy, że klient dokona płatności na kwotę min. 400 zł miesięcznie wszystkimi kartami wydanymi do konta.
Karta Mastercard Debit Prestige kosztuje 8 zł miesięcznie. W zamian klienci mają możliwość korzystania z darmowych wypłat gotówki z bankomatów obcych w Polsce bez względu na kwotę
(w przypadku podstawowej karty Visa Electron bezpłatne są wypłaty kwot w wysokości min. 100 zł, w przeciwnym razie prowizja wynosi 1,90 zł).
Posiadacze kart w wersji premium nie zapłacą również prowizji za skorzystanie z opcji multiwalutowej, która umożliwia dokonywanie transakcji kartą w euro, dolarach amerykańskich lub funtach brytyjskich bez prowizji i kosztów przewalutowania (w przypadku podstawowej karty Visa Electron opłata za opcję multiwalutową wynosi 1,90 zł miesięcznie). Wystarczy, że klient podłączy swoją kartę dodatkowo do konta walutowego, a karta sama rozpozna, z którego rachunku pobrać środki w zależności od waluty, w której dokonano transakcji.
Wszystkim posiadaczom konta „W pełni” eurobank umożliwia także darmowe korzystanie z płatności mobilnych Visa (karta HCE) w ramach aplikacji mobilnej eurobanku na system Android. W ten sposób klient może całkowicie bezpłatnie używać dwóch kart: standardowej Visa Electron i mobilnej karty HCE (po spełnieniu wspomnianego wyżej warunku zwolnienia z opłaty dotyczącej wykonania płatności na min. 400 zł miesięcznie).
Klienci mogą skorzystać z 600 zł limitu w koncie. Program „Codziennie zyskuję” już od września w eurobanku
Osoby, które założą konto „W pełni”, będą mogły od razu uruchomić 600 zł limitu w koncie. eurobank nie pobierze od tego żadnej prowizji, oferując jednocześnie klientom możliwość skorzystania z 10 dni okresu bezodsetkowego w każdym miesiącu.
- Zdecydowaliśmy się na uproszczenie procedury włączenia limitu w koncie do niezbędnego minimum. Umowa limitu jest podpisywana jednocześnie z umową konta. Pieniądze na koncie są dostępne przeważnie jeszcze tego samego dnia, po przeprowadzeniu przez eurobank niezbędnej weryfikacji i otrzymaniu pozytywnej decyzji - wyjaśnia Radosława Lemańska, Product Manager w Departamencie Bankowości Codziennej w eurobanku.
Posiadacze konta „W pełni” mogą również przystąpić do nowego programu „Codziennie zyskuję”, w ramach którego eurobank będzie zwracał im 5% wydatków bezgotówkowych kartą na rozrywkę, podróże, sport, rekreację (np. restauracje, kina, hotele, baseny i aquaparki itp.).
Klient będzie mógł zyskać do 60 zł miesięcznie (maksymalnie 720 zł rocznie). Nowy program zostanie uruchomiony 1 września i zastąpi dotychczasowy program „Rodzina i Przyjaciele”.
- Mogą do niego przystąpić również posiadacze kont „Active” i „Prestige” - zaznacza Karolina Olszewska, Kierownik Zespołu Kont w Departamencie Bankowości Codziennej w eurobanku.
„W pełni” atrakcyjne również dla oszczędzających
Dla klientów rozpoczynających współpracę z eurobankiem przygotowano również ofertę rachunków oszczędnościowych i depozytów.
Jeżeli klient zdecyduje się na aktywne korzystanie z konta „W pełni”, będzie mógł założyć 3 lokaty na 3 miesiące z oprocentowaniem 3%, na kwotę do 120 tys. zł oraz skorzystać z Rachunku Oszczędnościowego, na którym środki do 30 tys. zł mają zapewnione oprocentowanie do 2,5%.
- Poprzez lokaty zachęcamy do uruchomienia bankowości internetowej i mobilnej oraz aktywnego korzystania z konta „W pełni” - podkreśla Anna Stankiewicz, Kierownik Zespołu Produktów Oszczędnościowych w Departamencie Bankowości Codziennej w eurobanku.
„W pełni” - oferta ubezpieczeń dla klientów
Klienci eurobanku będą mogli również skorzystać z ubezpieczenia do konta „Twój Portfel”. Zapewnia ono ochronę karty płatniczej w przypadku nieautoryzowanego jej użycia, chroni rzeczy osobiste (np. portfel, dokumenty), a także zapewnia zwrot gotówki znajdującej się w portfelu w przypadku jej kradzieży.
Ubezpieczenie będzie dostępne w dwóch wariantach: podstawowym (3 zł miesięcznie) oraz rozszerzonym (5 zł miesięcznie). Wariant rozszerzony jest wzbogacony o ochronę i pokrycie kosztów biletów komunikacyjnych np. lotniczych, kolejowych oraz biletów na wydarzenia (np. koncerty) w przypadku nagłego, nieprzewidzianego braku możliwości skorzystania z tych biletów.
- Zależało nam na tym, żeby klient czuł się komfortowo w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń - podkreśla Maciej Tomczak, Kierownik Zespołu Produktów Bancassurance w Departamencie Bankowości Codziennej
w eurobanku.
informacje o firmie
Euro Bank S.A. (eurobank) to detaliczny bank „na co dzień” z szeroką ofertą produktów dla klientów indywidualnych. Pozycję eurobanku wśród banków oferujących najnowocześniejsze usługi ugruntowały takie wdrożenia jak: płatności mobilne HCE, funkcjonalne widgety (dla Androida oraz iOS), Touch ID (dla iOS), bankowość internetowa w RWD, karta multiwalutowa.
Bank skupia się na jakości oferowanych usług oraz produktów w każdym kanale kontaktu. W ciągu kolejnych 5. kwartałów w 2015 i w 2016 r. eurobank znajdował się w TOP 3 według wskaźnika satysfakcji Klienta - NPS (TNS/OBOP, Audyt Bankowości Detalicznej, 2015-2016 r.).
Kluczowe wyróżnienia z 2017 r:
- Instytucja Roku 2016 - Bank zajął 3. miejsce w kategorii „Jakość obsługi w kanałach zdalnych” oraz 3. miejsce w kategorii „Jakość obsługi w placówkach” (MojeBankowanie.pl, 07 marca 2017 r.), - Przyjazny Bank Newsweeka - Bank zajął 1. miejsce w kategorii „Bankowość hipoteczna” (26 września 2017 r.),
- Złoty Bankier 2017 - Bank zajął 2. miejsce w kategorii „Złoty Bank” - Najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem (21 kwietnia 2017 r.),
- Złote Spinacze 2017 - Bank otrzymał statuetkę Brązowego Spinacza, w kategorii „Corporate Social Responsibility” za kampanię "Our People Round The World" (1 grudnia 2017 r.),
- Monitor Satysfakcji Klientów Banków, ARC Rynek i Opinia - Bank zajął drugie miejsce w zestawieniu „Ogólny ranking form kontaktu z bankiem” (7 grudnia 2017 roku).
Wysoką ocenę wiarygodności finansowej eurobanku potwierdza agencja ratingowa Fitch. eurobank otrzymał rating długoterminowy (long term IDR) na poziomie „A-”, z perspektywą stabilną.
Bank zatrudnia niemal 2900 pracowników i posiada sieć licząca prawie 500 placówek, rozmieszczonych na terenie całej Polski. Większościowym właścicielem jest francuska Grupa Societe Generale, która zatrudnia 146 tys. pracowników \w 66 krajach, obsługując 31 mln klientów.
www.eurobank.pl
infolinia: 19 000 (koszt połączenia wg stawki operatora)
informacje o firmie
Euro Bank S.A. (eurobank) to detaliczny bank „na co dzień” z szeroką ofertą produktów dla klientów indywidualnych. Pozycję eurobanku wśród banków oferujących najnowocześniejsze usługi ugruntowały takie wdrożenia jak: płatności mobilne HCE, funkcjonalne widgety (dla Androida oraz iOS), Touch ID (dla iOS), bankowość internetowa w RWD, karta multiwalutowa.
Bank skupia się na jakości oferowanych usług oraz produktów w każdym kanale kontaktu. W ciągu kolejnych 5. kwartałów w 2015 i w 2016 r. eurobank znajdował się w TOP 3 według wskaźnika satysfakcji Klienta - NPS (TNS/OBOP, Audyt Bankowości Detalicznej, 2015-2016 r.).
Kluczowe wyróżnienia z 2017 r:
- Instytucja Roku 2016 - Bank zajął 3. miejsce w kategorii „Jakość obsługi w kanałach zdalnych” oraz 3. miejsce w kategorii „Jakość obsługi w placówkach” (MojeBankowanie.pl, 07 marca 2017 r.), - Przyjazny Bank Newsweeka - Bank zajął 1. miejsce w kategorii „Bankowość hipoteczna” (26 września 2017 r.),
- Złoty Bankier 2017 - Bank zajął 2. miejsce w kategorii „Złoty Bank” - Najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z klientem (21 kwietnia 2017 r.),
- Złote Spinacze 2017 - Bank otrzymał statuetkę Brązowego Spinacza, w kategorii „Corporate Social Responsibility” za kampanię "Our People Round The World" (1 grudnia 2017 r.),
- Monitor Satysfakcji Klientów Banków, ARC Rynek i Opinia - Bank zajął drugie miejsce w zestawieniu „Ogólny ranking form kontaktu z bankiem” (7 grudnia 2017 roku).
Wysoką ocenę wiarygodności finansowej eurobanku potwierdza agencja ratingowa Fitch. eurobank otrzymał rating długoterminowy (long term IDR) na poziomie „A-”, z perspektywą stabilną.
Bank zatrudnia niemal 2900 pracowników i posiada sieć licząca prawie 500 placówek, rozmieszczonych na terenie całej Polski. Większościowym właścicielem jest francuska Grupa Societe Generale, która zatrudnia 146 tys. pracowników \w 66 krajach, obsługując 31 mln klientów.
www.eurobank.pl
infolinia: 19 000 (koszt połączenia wg stawki operatora)