internet media/marketing/reklama

WP najbardziej opiniotwórczym medium internetowym

Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów, w pierwszej połowie 2018 roku, Wirtualna Polska była najchętniej cytowanym portalem w Polsce. Inne media powoływały się na materiały WP aż 8221 razy.

Najchętniej cytowane w pierwszym półroczu były m.in. reportaże Mateusza Ratajczaka, który zatrudnił się w firmie finansowej, by pokazać kierujące nią mechanizmy. Dziennikarze chętnie powoływali się na wywiad WP z bramkarzem, Łukaszem Skorupskim. Media cytowały również informację o odwołaniu wizyty ministra edukacji Izraela, Naftaliego Bennetta oraz jego późniejsze wypowiedzi. W studiu WP Patryk Osowski przeprowadził wzruszający wywiad z wdową po Tomaszu Mackiewiczu.

Nasi dziennikarze wykrywają afery polityczne, pokazują problemy gospodarcze, pochylają się nad ważnymi społecznie tematami. Pozycja w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów IMM to efekt ich codziennych starań. Każdego dnia w WP powstają setki ciekawych materiałów, które niejednokrotnie poruszają całą Polskę – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Od początku 2018 roku inne media cytowały materiały WP aż 8221 razy. To znacznie lepszy wynik, niż kolejnego w rankingu portali, Onetu (cytowany 6845 razy).  WP znalazła się również na wysokim, 5. miejscu głównego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, pokonując m.in. Gazetę Wyborczą i Radio ZET.

1H2018-IMM-GrafikiObokSiebie.png

Autorzy najciekawszych materiałów pierwszej połowy 2018 roku wzięli udział w spocie promocyjnym. Powstał na potrzeby kampanii prowadzonej na Stronie Głównej oraz w pozostałych serwisach WP. Kampania potrwa do 5 sierpnia.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak Money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. W branży e-commerce WP działa w zakresie turystyki, mody, urządzania wnętrz, usług finansowych oraz zdrowia.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie

 

 
 

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie