wydarzenia handel ekonomia/biznes/finanse nauka/edukacja/szkolenia

Poczta Polska przygotowała szkolną wyprawkę. W ofercie jest ponad 150 nowych produktów

19.07.2018 | Poczta Polska

Poczta Polska startuje z akcją „Szkoła”, która jest prowadzona w całej Polsce do 30 września 2018 roku.

Poczta Polska rozszerzyła ofertę asortymentu artykułów biurowych i piśmienniczych. W placówkach pocztowych dostępne są nowe, atrakcyjne towary: zeszyty i notatniki, piórniki, przybory szkolne,  okładki na zeszyty i legitymacje, a także teczki i bloki rysunkowe. Można także kupić lektury szkolne w ciekawych wydaniach. Poczta wprowadziła do swojej oferty ponad 150  nowych pozycji przeznaczonych dla uczniów i dzieci w wieku przedszkolnym.

 – Mamy placówki we wszystkich gminach w całej Polsce, co pozwala klientom na zrobienie zakupów w każdym zakątku kraju. Naszą ofertę kierujemy głównie do mieszkańców małych miejscowości, wsi, gdzie nie ma ani sklepów papierniczych, ani księgarń. Chcemy ułatwić naszym klientom przygotowania do nowego roku szkolnego, dlatego będzie można u nas zakupić niemal całą szkolną wyprawkę – mówi Marta Piekarczyk, dyrektor Wydziału Zarządzania Działalnością Handlową. 

Przychody Poczty Polskiej  z działalności handlowej rosną systematycznie od kilku lat. W ubiegłym roku wartość sprzedaży towarów handlowych kształtowała się na poziomie 400 mln zł. W pierwszym półroczu br. spółka odnotowała  wzrost  przychodów w porównaniu do osiągniętych w pierwszym półroczu 2017 roku, szczególnie wzrosła sprzedaż napojów i słodyczy oraz gier i zabawek. 

W placówkach pocztowych rośnie też sprzedaż prasy i książek – jej wartość osiągnęła w 2017 roku niemal 115 mln zł, gdy w roku 2015 było to niewiele ponad 100 mln.  Klienci Poczty Polskiej mają możliwość zapoznania się z ofertą wydawniczą w serwisie poczyta.pl, który prezentuje publikacje książkowe dedykowane głównie dorosłym czytelnikom dostępne w sieci placówek pocztowych. Ponadto mogą tam sprawdzić, gdzie znajduje się poszukiwana przez nich książka. Na poczyta.pl można drogą elektroniczną zarezerwować dostępne w placówce wydawnictwa lub złożyć zamówienie.  

Najlepiej sprzedająca się książka w pierwszym półroczu to „Byłem w niebie. Prawdziwa historia śmierci i powrotu do życia”, której autorem jest Sigmund Richard. W czerwcu największą popularnością cieszyły się kartonowe książeczki dla najmłodszych wyd. Aksjomat, kolorowanki dla dzieci wyd. Ferment, książeczki z naklejkami wyd. Aksjomat, Quiz przedszkolaka wyd. Aksjomat oraz książka wyd. Edipresse autorstwa Beaty Pawlikowskiej „Kurs pozytywnego myślenia. Moja wewnętrzna moc”.

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie