media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Prestiżowa nagroda Golden Arrow dla marki Amica

04.07.2018 | Amica S.A.

Jurorzy Golden Arrow docenili kolejne działania trademarketingowe prowadzone przez Grupę Amica w obszarze B2B. Na gali konkursu marketingu bezpośredniego, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, ogłoszono zwycięstwo marki Amica w dwóch kategoriach. Nagrody odebrała Magdalena Kościuk z działu wsparcia sprzedaży, która odpowiadała za wdrożenie i przebieg nagrodzonych projektów.

W kategorii: „program lojalnościowy B2B” doceniono „Tour de Amica Design”, program dla studiów mebli kuchennych, oparty na motywie wirtualnej podróży przez europejskie stolice designu. Warto przy okazji wspomnieć, że dwa miesiące wcześniej otrzymaliśmy za te działania główną nagrodę na konferencji Poland&CEE Customer Loyalty Summit, także oceniającej najlepsze projekty lojalnościowe roku.

Pierwszą nagrodę w konkursie Golden Arrow otrzymaliśmy również w kategorii „wysyłka bezpośrednia B2B” – za przygotowanie zestawu wysyłkowego z okazji premiery nowej linii pralek Amica Dream Wash. Zestawy otrzymali właściciele sklepów, na co dzień biorący udział w programie lojalnościowym Amica Biznes+. Dodatkowo nasza wysyłka bezpośrednia została wyróżniona nagrodą specjalną od Poczty Polskiej S.A. – bonem o wartości 15 000 zł na usługi pocztowe. Oba projekty zrealizowaliśmy we współpracy z agencją Human2Human. 

Konkurs „Golden Arrow” to ważne wydarzenie w branży. Organizowany od 2006r., przyciąga coraz więcej uczestników, poddaje analizie i ocenie największe przeprowadzone kampanie. Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. Dla oceny ważne są również skuteczność i efektywność podejmowanych działań.

kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
Public Relations Manager, Grupa Amica
Eliza Orepiuk-Szymura

eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl

tel: +48 882 393 992

Biuro Prasowe
Grupa Amica
Biuro Prasowe

media@amica.pl

informacje o firmie

Amica S.A. to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Poprzez marki Amica, Gram, Hansa i CDA Grupa Amica generuje ponad 70 procent przychodów na ponad 50 rynkach zagranicznych. Firma jest laureatem prestiżowych nagród, m.in. Nagrody Gospodarczej Prezydenta Rzeczypospolitej i Godła Teraz Polska. We Wronkach Amica S.A. produkuje kuchnie gazowe i elektryczne, a także płyty grzejne. Zatrudnia tu ponad 2,5 tys. ludzi, zapewniając niemal całej załodze umowy o pracę oraz szereg benefitów – m.in. przedszkole i żłobek, dostęp do własnego ośrodka wypoczynkowego, a także kartę Multisport.

załączniki

kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
Public Relations Manager, Grupa Amica
Eliza Orepiuk-Szymura

eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl

tel: +48 882 393 992

Biuro Prasowe
Grupa Amica
Biuro Prasowe

media@amica.pl

informacje o firmie

Amica S.A. to największy polski producent sprzętu gospodarstwa domowego. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Poprzez marki Amica, Gram, Hansa i CDA Grupa Amica generuje ponad 70 procent przychodów na ponad 50 rynkach zagranicznych. Firma jest laureatem prestiżowych nagród, m.in. Nagrody Gospodarczej Prezydenta Rzeczypospolitej i Godła Teraz Polska. We Wronkach Amica S.A. produkuje kuchnie gazowe i elektryczne, a także płyty grzejne. Zatrudnia tu ponad 2,5 tys. ludzi, zapewniając niemal całej załodze umowy o pracę oraz szereg benefitów – m.in. przedszkole i żłobek, dostęp do własnego ośrodka wypoczynkowego, a także kartę Multisport.