budownictwo/nieruchomości ekonomia/biznes/finanse
Principe w Rzeszowie dołączy do sieci Best Western Premier
Warszawa, 4 lipca 2018 r. – Best Western wzmacnia swoją obecność na południu Polski. W najbliższym czasie do sieci dołączy obiekt w Rzeszowie, który będzie działał pod szyldem Best Western Premier.
Principe znajduje się w ścisłym centrum miasta, blisko wszystkich atrakcji, takich jak okoliczne restauracje, kluby, centra handlowe, kina, teatry, galerie i muzea. Obiekt powstał z myślą o zróżnicowanych potrzebach gości i jest dostosowany do wymogów zarówno osób podróżujących w celach turystycznych, jak i służbowych. Jego wnętrza charakteryzują wyjątkowy styl, lekkość architektury i bezkompromisowy design.
W ofercie znajduje się 27 pokoi o standardzie DeLux. Wszystkie zostały wyposażone w telewizor LED, telefon, sejf, bezpłatne łącze internetowe, indywidualnie sterowaną klimatyzację, express do kawy oraz zestaw do parzenia herbaty, a także komfortowe łóżka typu queen size. Obiekt umożliwia również swoim gościom skorzystanie z monitorowanego parkingu, który zlokalizowany jest zarówno na zewnątrz obiektu oraz w części garażowej. Dogodna lokalizacja sprawia, że goście mają wiele możliwości i udogodnień komunikacyjnych. Jest to możliwe dzięki bezpośredniemu sąsiedztwu dworca kolejowego PKP i dworca autobusowego PKS, postoju TAXI oraz przystanku komunikacji miejskiej.
Principe będzie pierwszym obiektem pod szyldem Best Western Premier na Podkarpaciu. Tym samym na mapie Rzeszowa, pięknego i historycznego miasta, pojawi się obiekt na najwyższym, światowym poziomie. Dołączenie do naszej sieci niewątpliwie daje ogromną szansę na pozyskanie nowych gości, a także zbudowanie silnego wizerunku w oparciu o międzynarodową markę na konkurencyjnym rynku hotelowym – powiedziała Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca Best Western Hotels & Resorts na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.
W trakcie pobytu goście mogą również skorzystać z restauracji „Capella”, która zachwyca szerokim wyborem bufetów tematycznych, a także autorskim menu, stworzonym z najwyższej jakości produktów z akcentem na regionalne tradycje i najnowsze trendy kulinarne. W karcie znajdują się także alkohole, w tym regionalne piwa. Z kolei Espresso Coffee & Bar oferuje przekąski, desery i aromatyczną kawę, która oczaruje każdego smakosza.
Best Western Premier Principe będzie drugim naszym obiektem działającym w strukturach sieci. Doświadczenie wynikające z wieloletniej współpracy przy prowadzeniu Best Western Plus Hotel Ferdynand przekonało nas do rozpoczęcia drugiej inwestycji, ponownie pod szyldem Best Western. Jesteśmy pewni, że tym razem również odniesiemy sukces - mówi Jerzy Dzieduszyński, Prezes Zarządu Niza Travel Sp. z o.o., firmy zarządzającej obiektem.
Budynek posiada również centrum konferencyjne oferujące idealne miejsce do organizacji szkoleń, konferencji i wszelkiego rodzaju eventów. Przestrzeń o powierzchni 200 m2 można podzielić na 3 mniejsze, niezależne sale konferencyjne (A,B,C). Są one wyposażone w najnowszej generacji sprzęt audio i video oraz w najnowocześniejszy system klimatyzacji i wentylacji. Dodatkowo część konferencyjno-szkoleniowa została wyposażona w systemy do zarządzania agendami spotkań oraz sterowania oświetleniem i nagłośnieniem. Sale można dowolnie aranżować, co pozwala na idealne dostosowanie ich pod każdy rodzaj spotkania - od konferencji, szkoleń, po bankiety, imprezy, targi a nawet wesela. Dodatkowo obiekt dysponuje salą biznesową (D), która jest idealnym rozwiązaniem w przypadku ważnych spotkań biznesowych, narad czy też rozmów kwalifikacyjnych.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection®, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.
Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także nagroda Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową (przez 7 lat z rzędu). Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.
Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. z Harleyem-Davidsonem®, co otwiera przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.
* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection®, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.
Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także nagroda Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową (przez 7 lat z rzędu). Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.
Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. z Harleyem-Davidsonem®, co otwiera przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.
* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.