nowe produkty/usługi internet media/marketing/reklama
Klika Pudelka – nowy program w Telewizji WP
Realizowana do tej pory on-line „Klika Pudelka” trafi do Telewizji WP. Premiera już w niedzielę, 1 lipca o godz. 12:00. Dołączenie programu do ramówki to wynik bardzo dobrej oglądalności w Internecie.
W „Klice Pudelka” dziennikarze opowiadają o szczegółach najbardziej intrygujących tematów, tłumaczą kulisy show-biznesu i komentują w swój indywidualny, bezkompromisowy sposób to, co widzów interesuje najbardziej. Każdy odcinek programu w Internecie cieszył się średnio 230 tys. odtworzeń. Najpopularniejszy z nich osiągnął wynik ponad 900 tys. odtworzeń.
– „Klika Pudelka” to rozmowy bez ogródek o materiałach, które budzą największe zainteresowanie czytelników w sieci. Prezentujemy kulisy najgorętszych tematów i pokazujemy widzom redakcje serwisów show biznesowych od kuchni. To dzięki nim Klika Pudelka zyskała ogromną popularność i trafi również do Telewizji WP – mówi Aleksandra Pajewska, szefowa działu show biznes w Wirtualnej Polsce.
– W naszym studio TV produkujemy 13 cyklicznych formatów, które publikowane są na stronie głównej oraz w innych serwisach WP. Dążymy do synergii treści video online z telewizją linearną. Klika Pudelka dołącza więc do grona programów przystosowanych również dla widzów telewizji. Są to m.in.: Money. To się liczy i WP Express – mówi Jagna Wiszniewska, dyrektor zarządzająca Telewizji WP.
Formuła programu przeszła modyfikację, zmieniono również scenografię. Dodano m.in. legendarny symbol serwisu – neonowego Pudelka. Program prowadzi Aleksandra Pajewska wraz z dziennikarzami Pudelka i WP Gwiazdy: Sandrą Hajduk, Igorem Nowińskim, Patrykiem Chilewiczem, Michałem Dziedzicem, Patrycją Ceglińską, Karoliną Grabińską i Basią Żelazko. Emisja w każdą niedzielę o 12:00.
W premierowym odcinku w Telewizji WP dziennikarze będą rozmawiać m.in. o tym, jaką szansę na karierę w show biznesie mają piłkarze po mundialu, ślubach gwiazd: w tym Natalii Klimas i Miley Cyrus, kontuzji Radka Majdana oraz najgorętszych zdjęciach paparazzi ostatniego tygodnia.
Według badania Gemius/PBI Grupa WP jest liderem w kategorii Plotki, życie gwiazd. Serwisy Pudelek.pl i WP Gwiazdy w maju 2018 roku odwiedziło łącznie 6,6 mln realnych użytkowników. Telewizja WP dostępna jest jako telewizja naziemna na ósmym multipleksie (MUX8) oraz w najlepszych sieciach kablowych i na platformie satelitarnej. Średni dobowy udział Telewizji WP w maju br. w grupie komercyjnej all 16-49 wyniósł 0,39% (NAM).
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie