media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Wymiana telewizora z PZU i Allegro
Mundial rozpoczęty - kolejne mecze rozpalają wielkie emocje. Czy Twój telewizor wytrzyma to napięcie? W ramach akcji specjalnej „Wymiana Telewizora” zorganizowanej przez PZU i Allegro, klienci PZU, którzy posiadają ubezpieczenie PZU Dom mają zagwarantowaną szybką wymianę telewizora, jeśli doszłoby do jego awarii.
Jeśli podczas mistrzostw świata w piłce nożnej telewizor zepsuje się z powodu przepięcia, ubezpieczony będzie mógł wymienić uszkodzony odbiornik na nowy. Klient w prosty sposób może zgłosić szkodę przez infolinię, następnie PZU przy współpracy z Allegro przygotuje ofertę minimum 4 nowych telewizorów o najbardziej zbliżonych parametrach do uszkodzonego. Ubezpieczony wybierze spośród nich ten odbiornik, który najbardziej spełnia jego oczekiwania i w ciągu 3 dni otrzyma nowy telewizor.
Akcja potrwa do 15 lipca i skierowana jest do klientów PZU, którzy mają ubezpieczenie PZU DOM z zakresem obejmującym ruchomości domowe w wartości nowej.
Kampania promująca akcję będzie prowadzona w radiu i Internecie. Koncepcję kreatywną przygotowała agencja VML, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.