budownictwo/nieruchomości ekonomia/biznes/finanse
Obiekty Best Western Hotels & Resorts osiągają rekordowy poziom satysfakcji klientów
Rekordowa liczba hoteli sieci Best Western wyróżniona TripAdvisor Certificate of Excellence
Warszawa, 14 czerwca 2018 r. – Sieć Best Western Hotels & Resorts ogłosiła imponującą liczbę 1974 obiektów (w tym 5 z Polski) zrzeszonych w sieci, które otrzymały tegoroczne wyróżnienie TripAdvisor Certificate of Excellence, osiągając tym samym wysoki poziom satysfakcji gości kolejny rok z rzędu. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest markom, które w minionym roku osiągnęły najlepsze opinie wśród użytkowników serwisu TripAdvisor.
Nieprzerwanie od 8 lat Best Western odnotowuje wzrost liczby obiektów, które mogą cieszyć się tym wyróżnieniem. Jednak to właśnie w tym roku sieć osiągnęła najbardziej imponujący wynik. Od 2013 roku liczba hoteli Best Western, które zdobyły certyfikat, wzrosła o 53%. Z 1974 obiektów, które wyróżnione zostały w tym roku, najwięcej, bo aż 1353 położonych jest w Północnej Ameryce, z czego 1201 na terenie Stanów Zjednoczonych, a 152 w Kanadzie. W sumie 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej otrzymało TripAdvisor Certificate of Excellence, a 45% tegorocznych nagrodzonych może cieszyć się tym wyróżnieniem już 3. rok z rzędu.
Docenione zostały również obiekty w Polsce. Certyfikat TripAdvisor otrzymały: Best Western Hotel Cristal, Best Western Plus Ferdynand Hotel, Best Western Plus Hotel Podklasztorze, Best Western Hotel Jurata oraz Best Western Plus Kraków Old Town. Jednocześnie szczególne wyróżnienie (Hall of Fame) otrzymały hotele Best Western Cristal oraz Best Western Plus Ferdynand, dołączając tym samym do Galerii Sław 2018 portalu TripAdvisor. Nagroda ta przyznawana jest obiektom, które przez 5 lat z rzędu otrzymywały Certyfikat Jakości TripAdvisor.
Jesteśmy zaszczyceni faktem, że rekordowa liczba hoteli Best Western otrzymała ten cenny tytuł – powiedziała Dorothy Dowling, Senior Vice President oraz Chief Marketing Officer w Best Western Hotels & Resorts. Best Western cały czas rozwija się, by sprostać oczekiwaniom odwiedzających. Zapewnienie klientom najwyższej jakości obsługi jest naszym priorytetem od ponad 70 lat. Uznanie, którym się cieszymy, to efekt nieustannego i długoterminowego zaangażowania – dodała Dowling.
Będąc największą na świecie stroną poświęconą podróżom*, TripAdvisor wybierany jest przez miliony turystów jako miejsce wymiany opinii i ocen dotyczących hoteli, restauracji oraz atrakcji znajdujących się na całym świecie. Rozumiejąc jak ważna jest dla klienta możliwość zabierania głosu, Best Western była jedną z pierwszych sieci hotelarskich, które dodały oceny podróżnych w serwisie TripAdvisor do stron internetowych swoich obiektów.
Certyfikat przyznawany jest na podstawie jakości, liczby i aktualności recenzji przesyłanych na stronę TripAdvisor w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Aby się zakwalifikować, obiekty muszą utrzymać wynik w ogólnym rankingu na poziomie co najmniej 4 z 5 poziomów, otrzymać minimalną wymaganą liczbę recenzji, a także znajdować się na stronie co najmniej 12 miesięcy.
TripAdvisor z entuzjazmem ogłasza tegorocznych zdobywców Certificate of Excellence, nagradzając marki turystyczne, które konsekwentnie otrzymują wysokie noty i opinie na największej stronie podróżniczej – mówi Heather Leisman, Vice President of Industry Marketing w TripAdvisor. To wyróżnienie pozwala nam publicznie uhonorować te firmy, które aktywnie wchodzą w interakcje z klientami, udzielając podróżnym odpowiedzi i pomagając im zarezerwować idealne wakacje”.
*Żródło: comScore Media Metrix dla TripAdvisor, listopad 2017
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection®, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.
Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także nagroda Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową (przez 7 lat z rzędu). Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.
Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. z Harleyem-Davidsonem®, co otwiera przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.
* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection®, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.
Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także nagroda Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową (przez 7 lat z rzędu). Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.
Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. z Harleyem-Davidsonem®, co otwiera przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.
* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.