internet media/marketing/reklama
Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym portalem
Publikacje Wirtualnej Polski są najchętniej cytowane przez inne media. Zgodnie z kwietniowym raportem Instytutu Monitorowania Mediów materiały redakcji WP cytowano aż 1621 razy. To prawie trzykrotnie więcej od najbliższego konkurenta.
Grafika: imm.com.pl/dla_mediow
Jednym z najczęściej cytowanych tematów był materiał nt. senatora Jana Dobrzyńskiego i jego późniejszego zawieszenia w prawach członka Prawa i Sprawiedliwości oraz klubu parlamentarnego PiS. Równie często cytowano materiał o nazistowskich symbolach w mieszkaniu na warszawskim Powiślu oraz tekst o opóźnionych zaproszeniach na obchody rocznicy katastrofy smoleńskiej.
Wynik Wirtualnej Polski zapewnił jej również wysokie 5. miejsce w rankingu głównym. Badanie objęło ponad 26 tys. przekazów z mediów (publikacji prasowych, programów radiowych i telewizyjnych, materiałów z portali internetowych) w okresie od 1 do 30 kwietnia 2018 r. Kolejnymi portalami w zestawieniu były onet.pl (cytowany 584 razy) oraz wpolityce.pl (cytowany 307 razy).
Wirtualna Polska to lider wśród grup medialnych na polskim rynku. Z wszystkich jej produktów internetowych miesięcznie korzysta prawie 21 mln realnych użytkowników, dziennie – aż 6,39 mln (badanie Gemius/PBI, kwiecień 2018 r.). W branży e-commerce WP działa w zakresie turystyki, mody, urządzania wnętrz, usług finansowych oraz zdrowia.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie