ekonomia/biznes/finanse rolnictwo
Bank BGŻ BNP Paribas kolejny raz zdobył tytuł „Banku Najlepszego dla Rolnika”
Bank BGŻ BNP Paribas wyznacza standardy w zakresie obsługi klientów z sektora agro, czego potwierdzeniem jest tytuł „Banku Najlepszego dla Rolnika” w rankingu przygotowywanym przez agencję konsultingową Martin & Jacob. Bank wygrał tę klasyfikację trzeci raz z rzędu.
Oferta i jakość obsługi to czynniki, które w głównej mierze decydują o ocenie banku przez rolników. Najnowsze badania pokazały, że zwracają oni uwagę na dostępność rozwiązań internetowych, wysokość udzielanych kredytów i warunki ich spłaty, a także czas konieczny na złożenie i rozpatrzenie wniosku kredytowego. Ważna jest także obsługa, dostępność informacji o ofercie i prosta komunikacja.
W najnowszej, trzeciej edycji rankingu, Bank BGŻ BNP Paribas zdobył najwięcej punktów zarówno w kategorii oferta, jak i jakość obsługi. Z kolei pod względem ocen wizerunku i warunków lokalowych znalazł się odpowiednio na drugiej i piątej pozycji. Suma punktów we wszystkich kategoriach dała przy tym przewagę nad rywalami, dzięki czemu Bank BGŻ BNP Paribas obronił tytuł „Banku Najlepszego dla Rolnika”.
- Zgodnie z nową strategią Banku opublikowaną 17 maja, segment agro pozostanie istotnym elementem naszej działalności. Będzie się jednak zmieniał, przede wszystkim na skutek digitalizacji. Uwzględniona zostanie rewolucja technologiczna w agrobiznesie i mamy ambicję, by wkrótce stać się liderem digitalizacji polskiego sektora agro. Kompetencje Banku BGŻ BNP Paribas w branży rolnej doceniła globalna Grupa BNP Paribas, powierzając nam budowę regionalnego agro Hubu, który będzie świadczył usługi w wybranych krajach, w których działa Grupa – mówi Bartosz Urbaniak, szef Bankowości Agro BNP Paribas na Europę Środkowo-Wschodnią i Afrykę.
W trzeciej edycji rankingu „Bank Najlepszy dla Rolnictwa: udział wzięło 9446 właścicieli gospodarstw rolnych, zarządców, z czego wyłoniono 2331 respondentów, którzy zadeklarowali korzystanie z jednego banku jako głównego. Badanie przeprowadzone zostało od 26 lutego do 19 marca 2018 na losowej próbie użytkowników rolniczych portali internetowych, techniką CAWI. Respondenci przydzielali punkty wyodrębnionym w każdej kategorii elementom w skali od 1 do 10, a na koniec - dla każdego z banków - wyliczono średnie arytmetyczne ocen.
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl