PZU nagrodzone za kampanię
Lamparty 2018 wręczone. Tytuł najbardziej podziwianej kreacji marki ubezpieczeniowej po raz kolejny należy do PZU. II miejsce zajęła Aviva, a III miejsce – LINK4. W imieniu PZU nagrodę odebrała Magdalena Kicińska, dyrektor marketingu PZU.
W tym roku Lamparty wręczono już po raz piętnasty. Ideą tej nagrody jest wyróżnienie banków i towarzystw ubezpieczeniowych, które najefektywniej kreowały wizerunek swojej marki w ciągu minionego roku.
Lamparta 2018 za najbardziej podziwianą kreację marki ubezpieczeniowej otrzymało PZU, m.in. za kampanię wizerunkową i za konsekwentne budowanie pozycji lidera. Laureaci wyłaniani są na podstawie badania przeprowadzanego przez Kantar TNS wśród bankowców i ubezpieczycieli. To właśnie dlatego ta nagroda jest tak szczególna, bo konkurenci decydują, kto spośród nich jest najlepszy.
Kantar TNS co roku organizuje konferencję podsumowującą ostanie 12 miesięcy w branży. Tym razem wydarzenie poświęcone było poszukiwaniu bliskości i skracaniu dystansu między instytucją finansową a klientem.