ekonomia/biznes/finanse

Best Western Hotels & Resorts świętuje 30-tą rocznicę programu lojalnościowego Best Western Rewards

Członkowie Best Western Rewards, którzy są uczestnikami programu od jego inauguracji, otrzymają dożywotni status Diamond Select

Warszawa, 22 maja 2018 r. – Od momentu powstania w 1988 roku, liczba członków programu Best Western Rewards (BWR) wzrosła z 180 tys. do ponad 32 milionów. Dzięki punktom, które nigdy nie wygasają i dostępowi do najbogatszych promocji w branży hotelarskiej, BWR był często uznawany za innowatora, zajmując 5. pozycję w rankingu U.S. News&World Report’s 2017-2018 Best Hotel Rewards Programs i  jedną z trzech najwyższych lokat w amerykańskim rankingu Best Hotel Rewards opracowanym przez WalletHub w 2017 roku. Z każdym rokiem organizatorzy programu podnoszą poprzeczkę,  obecnie oferując najniższy próg wymiany punktów na noclegi w branży, bezpłatne noclegi bez okresów wyłączonych z promocji oraz unikatowe sezonowe oferty.

Z okazji 30-lecia istnienia BWR, Best Western Hotels & Resorts ogłosił, że wszyscy z 1859 członków, którzy uczestniczą w programie od momentu jego inauguracji, otrzymają dożywotni status Diamond Select. Status Diamond Select oferuje 50% bonusowych punktów za pobyt, wybór upominku lub punkty po przyjeździe oraz gwarantowaną dostępność noclegów.

Każdego roku naszym priorytetem jest zadowolenie naszych gości i dostosowywanie oferty nagród do aspiracji podróżniczych naszych członków − powiedziała Dorothy Dowling, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu w Best Western Hotels & Resorts. Chcieliśmy znaleźć wyjątkowy sposób wynagradzania członków, którzy byli z nami od samego początku, i jesteśmy podekscytowani możliwością świętowania z nimi tej specjalnej rocznicy poprzez podarowanie im statusu Elite w podziękowaniu za ich lojalność − dodała Dorothy Dowling

Nagrody najwyższej klasy

BWR to jedyny program lojalnościowy w branży, w którym punkty nigdy nie wygasają, a członkowie mają dostęp do najlepszych promocji. Odbiór nagród jest możliwy przy mniejszym poziomie punktów niż u konkurencji, a darmowe noclegi można wykorzystać w dowolnym hotelu sieci Best Western na całym świecie, bez okresów wyłączonych z promocji. Dodatkowo, członkowie mają dostęp do specjalnych stawek i mogą otrzymywać do 10% zniżki na każdą noc i wymieniać punkty na darmowe noclegi, które wliczają się do puli noclegów potrzebnych do osiągnięcia kolejnych poziomów programu. Wreszcie, osoby korzystające z programu mogą zdobywać karty podarunkowe od najpopularniejszych partnerów handlowych, rozrywkowych czy lotniczych.

Błyskawiczna rejestracja, natychmiastowe nagrody

Członkowie otrzymują natychmiastowe nagrody i gratyfikacje za każdy pobyt. Dodatkowo, program Startuj z wysokiego pułapu (Status Match...No Catch®)  pozwala członkom na przeniesienie statusu Elite z programów lojalnościowych innych hoteli zaraz po rejestracji i co ważne - bez dodatkowych opłat.

Członkowie Elite, nagrody Elite

Warto dodać, że poza korzyściami płynącymi z BWR, członkowie ze statusem Elite otrzymują także elitarne nagrody. Po przybyciu do hotelu mogą wybrać pomiędzy podarunkiem lub punktami. Ponadto hotele Best Western oferują gwarantowane bezpłatne noclegi dla  członków Diamond i Diamond Select w obiektach z dostępnymi wolnymi terminami.

Uczestnicy programu BWR otrzymują również cyfrową kartę członkowską, która pomaga w łatwy i wygodny sposób uzyskać dostęp do numerów członkowskich, salda punktów, aktualnego poziomu punktów oraz ekskluzywnych ofert i promocji. Te  korzyści, w połączeniu z najniższym progiem wymiany punktów na noclegi w branży, pozwalają podróżującym zmaksymalizować liczbę pobytów we wszystkich 11 markach Best Western.

Więcej informacji na temat Best Western Rewards znajduje się po linkiem: BestWestern.com/Rewards.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection®, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także nagroda Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową (przez 7 lat z rzędu). Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. z Harleyem-Davidsonem®, co otwiera przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection®, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także nagroda Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową (przez 7 lat z rzędu). Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. z Harleyem-Davidsonem®, co otwiera przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.