media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Zakupy nie muszą nas tyle kosztować – nowa kampania Banku BGŻ BNP Paribas
Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął kampanię reklamową Konta Optymalnego, skierowaną do nowych klientów, które gwarantuje zerowe opłaty za prowadzenie konta, obsługę karty i wypłaty w bankomatach Banku i Planet Cash. W ramach promocji „Zakupy z kontem” nowi posiadacze rachunku mogą liczyć na bon o wartości 150 zł na zakupy do wybranej sieci sklepów.
- Tłem najnowszej kampanii reklamowej Banku BGŻ BNP Paribas są zakupy - czynność, której każdy z nas doświadcza na co dzień, a także związane z nią emocje i zaskakujące sytuacje, w których uczestniczymy. Są one też ciekawym przykładem zachodzących zmian w dzisiejszych relacjach międzyludzkich. Dlatego zależało nam aby kampania pokazywała prawdziwe życie i incydenty z którymi stykamy się podczas robienia zakupów – mówi Piotr Machel, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas. – Darmowe konto to już standard w ofercie naszego Banku, a w zmieniającym się świecie wymagania naszych konsumentów nieustannie rosną. W odpowiedzi na oczekiwania klientów proponujemy wygodniejsze zakupy z naszym kontem oraz dodatkowo oferujemy skorzystanie z kuponów zakupowych, co może znacznie uprzyjemnić codzienne zakupy – podkreśla Piotr Machel.
Konto Optymalne to brak opłaty za prowadzenie oraz za korzystanie z karty debetowej, a także bezpłatne wypłaty z ponad 2 000 bankomatów BGŻ BNP Paribas i Planet Cash oraz 52 000 zagranicznych bankomatów Grupy BNP Paribas oraz Global Alliance w ponad 50 krajach.
Każdy, kto do końca czerwca br. założy konto osobiste, następnie zaloguje się bankowości elektronicznej Pl@net oraz przez kolejne 3 miesiące dokona transakcji na min. 300 zł i co najmniej jednego przelewu w Pl@net lub w aplikacji GOmobile ma możliwość uzyskania bonu zakupowego o wartości 50 zł każdego miesiąca (czyli łącznie 150 zł) do wybranej sieci sklepów: H&M, Decathlon lub Biedronka.
Z promocji Banku BGŻ BNP Paribas mogą skorzystać także klienci, którzy wybierają inne konto z oferty Banku – Konto Maksymalne lub Konto Premium.
Konto Maksymalne to brak opłat za prowadzenie rachunku i zwolnienie z opłat za kartę przy wykonaniu płatności kartą za zakupy za co najmniej 300 zł miesięcznie oraz darmowe korzystanie ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie. Z kolei Konto Premium to m.in. bezpłatna dwuwalutowa złota karta debetowa z pakietem ubezpieczeń oraz darmowe przelewy krajowe we wszystkich kanałach obsługi.
Kampania reklamowa Banku BGŻ BNP Paribas potrwa do 30 czerwca i obejmie telewizję, Internet, Radio, social media oraz różne działania lokalne. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Havas. Za działania online odpowiada Sales & More, a za działania w social mediach Green Parrot.
Wnioski o założenie konta można składać online na stronie www.bgzbnpparibas.pl lub osobiście w jednym z blisko 500 oddziałów Banku BGŻ BNP Paribas albo pod numerem infolinii 801 321 123 (wyłącznie telefony stacjonarne) lub +48 22 134 00 00 czynnej 24/7 (koszt połączenia wg stawki operatora).
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl
Sławomir Czajkowski
slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl
Michalina Słupska-Benesz
michalina.slupska@bnpparibas.pl
Paweł Sokół
pawel.sokol@bnpparibas.pl
Biuro Prasowe
rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl