nowe produkty/usługi sport internet towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Henryk Kania trenuje z Krzychem Golonką

08.05.2018 | ZM Henryk Kania S.A.

Największy polski influencer sportowy Krzysztof Golonka, prowadzący kanały w mediach społecznościowych pod nazwą „Trenuj z Krzychem”, nawiązał współpracę reklamową z jednym z liderów branży mięsnej – ZM Henryk Kania S.A.

Ponad milion subskrypcji na Youtube, ponad 375 tys. fanów na Facebooku i 259 tys. śledzących na Instagramie – te liczby mówią same za siebie. Kanały „Trenuj z Krzychem” biją rekordy popularności w internecie. A ich autor, mistrz świata we freestyle football, finalista „Mam Talent", zasłużony uczestnik inauguracji Euro 2012, czyli po prostu Krzysztof Golonka, właśnie nawiązał współpracę reklamową z ZM Henryk Kania S.A.

Będziemy wspólnie promować przede wszystkim innowacje produktowe, których w naszym portfolio nie brakuje. Są to m.in. przekąski mięsne oraz produkty z wysoką zawartością białka – idealne zarówno dla osób uprawiających sport, jak i dla tych, którzy ten sport chcą obejrzeć na stadionie czy w telewizji – mówi Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A.

Strony nie ujawniają wartości oraz czasu trwania umowy. Wiadomo tylko, że emisja pierwszego wspólnego materiału planowana jest na połowę kwietnia.

Przypomnijmy, że ZM Kania są polską, rodzinną firmą należącą do ścisłej czołówki największych producentów wędlin w Polsce. Od 2016 roku firma jest Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. Marka Henryk Kania jest jedną z trzech najcenniejszych marek żywieniowych w Polsce wg dziennika „Rzeczpospolita. W portfolio ZM Kania znajdują się wysokiej jakości szynki, kiełbasy, a także bardzo popularne kabanosy Maestro, przekąski mięsne i batony proteinowe.

kontakt dla mediów
Paweł Sikora
Public Relations Manager, ZM Henryk Kania S.A.
Paweł Sikora

psikora@zmkania.pl

informacje o firmie

Historia Zakładów Mięsnych Henryk Kania tworzona jest z wielką pasją od ponad 25 lat. Jednak jej korzenie sięgają o wiele głębiej, bo XIX wieku, kiedy to w Pszczynie kwitło tradycyjne rzemiosło masarskie. W miejscu obecnej siedziby spółki, zakłady masarskie mieściły się bowiem od dawna.

W 1990 roku Henryk Kania wzbogacił tradycyjne rzemiosło o najnowsze metody przetwórstwa, rozwijając dynamiczne przedsiębiorstwo rodzinne na miarę nowego stulecia. Firma skutecznie przeniosła tradycyjną wiedzę i umiejętności w nowoczesne realia. Z pszczyńskiej, wielowiekowej tradycji masarskiej czerpiemy jednak do dziś wszystko to, co najlepsze, czyli sprawdzone przepisy, tajniki sztuki obróbki mięsa oraz wysoka dbałość o jakość wyrobów. Dzięki temu poszczególne linie asortymentowe tworzą gamę unikalnych delikatesów przeznaczonych dla smakoszy z każdego zakątka Polski i Europy. Wśród naszych produktów można znaleźć zarówno otulone dębowym dymem szynki, jak i podsuszane kiełbasy, a także muśnięte mieszanką subtelnych przypraw polędwice.

Dziś Zakłady Mięsne Henryk Kania to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Głównymi odbiorcami naszych produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.  

Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

załączniki

kontakt dla mediów
Paweł Sikora
Public Relations Manager, ZM Henryk Kania S.A.
Paweł Sikora

psikora@zmkania.pl

informacje o firmie

Historia Zakładów Mięsnych Henryk Kania tworzona jest z wielką pasją od ponad 25 lat. Jednak jej korzenie sięgają o wiele głębiej, bo XIX wieku, kiedy to w Pszczynie kwitło tradycyjne rzemiosło masarskie. W miejscu obecnej siedziby spółki, zakłady masarskie mieściły się bowiem od dawna.

W 1990 roku Henryk Kania wzbogacił tradycyjne rzemiosło o najnowsze metody przetwórstwa, rozwijając dynamiczne przedsiębiorstwo rodzinne na miarę nowego stulecia. Firma skutecznie przeniosła tradycyjną wiedzę i umiejętności w nowoczesne realia. Z pszczyńskiej, wielowiekowej tradycji masarskiej czerpiemy jednak do dziś wszystko to, co najlepsze, czyli sprawdzone przepisy, tajniki sztuki obróbki mięsa oraz wysoka dbałość o jakość wyrobów. Dzięki temu poszczególne linie asortymentowe tworzą gamę unikalnych delikatesów przeznaczonych dla smakoszy z każdego zakątka Polski i Europy. Wśród naszych produktów można znaleźć zarówno otulone dębowym dymem szynki, jak i podsuszane kiełbasy, a także muśnięte mieszanką subtelnych przypraw polędwice.

Dziś Zakłady Mięsne Henryk Kania to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Głównymi odbiorcami naszych produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.  

Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.