wydarzenia kultura/sztuka/rozrywka

Carrefour Polska partnerem koncertu Orchestre d’Auvergne w Krakowie i Lusławicach

02.05.2018 | Carrefour Polska

Carrefour Polska został partnerem wyjątkowych koncertów muzycznych francuskiej Orchestre d’Auvergne, które odbędą się w Centrum Muzyki im. Krzysztofa Pendereckiego w Lusławicach (5 maja) i w Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie (6 maja). To część pierwszego tournée muzyków w Polsce. Carrefour zaangażował się we wsparcie tego ciekawego wydarzenia kulturalnego w ramach strategicznego partnerstwa z Instytutem Francuskim.

Carrefour jako mecenas francuskiej kultury w Polsce, od lat wspiera kluczowe inicjatywy francuskie realizowane nad Wisłą, biorąc udział w ambitnych i różnorodnych projektach dedykowanych szerokiej publiczności. Firma także 2015 roku jest partnerem strategicznym Instytutu Francuskiego w Polsce. Koncerty Orchestre d’Auvergne w naszym kraju otwierają kalendarz wydarzeń na 2018 rok, w które Carrefour włącza się w ramach szerokiej współpracy z Instytutem.

Orchestre d’Auvergne to jeden z najbardziej utalentowanych zespołów smyczkowych we Francji i Europie. Prowadzona pod dyrekcją Roberto Forés Vesesa orkiestra, w unikalny sposób przybliża publiczności przyjemność i bogactwo muzyki klasycznej, zabierając ją w podróż subtelnych wrażeń i towarzysząc jej w radości z obcowaniu z muzyką.

Koncerty w Lusławicach i w Krakowie odbędą się w ramach pierwszego w Polsce turnee tej znanej na całym świecie orkiestry z Owernii. Ich uczestnicy usłyszą Serenadę  Piotra Czajkowskiego, Quatuor Opus 95 "Serioso" Beethovena oraz rzadko wykonywany Sextuor H 224A  Bohuslava Martinu. Bilety na koncerty można nabyć na stronach obu filharmonii: http://penderecki-center.pl i www.filharmonia.krakow.pl.
Wcześniej orkiestra wystąpiła też przed śląską publicznością w NOSPR w Katowicach.

Carrefour od początku działalność w Polsce podchodzi kompleksowo do swojego zaangażowania społecznego. Zarówno centrala, jak i sklepy sieci angażują się w działalność kulturalną i charytatywną. Ponadto, Carrefour Polska realizuje kompleksowe projekty, mające na celu promocję zdrowego stylu życia, zapobieganie wszelkim formom marnotrawstwa oraz ochronę bioróżnorodności.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów  handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów  handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.