wydarzenia kultura/sztuka/rozrywka
Carrefour Polska partnerem koncertu Orchestre d’Auvergne w Katowicach
Carrefour Polska został partnerem wyjątkowego koncertu francuskiej Orchestre d’Auvergne, który odbędzie się 4 maja w budynku NOSPR w Katowicach. Muzycy wystąpią dla śląskiej publiczności po raz pierwszy. Carrefour zaangażował się we wsparcie tego ciekawego wydarzenia kulturalnego w ramach strategicznego partnerstwa z Instytutem Francuskim.
Carrefour jako mecenas francuskiej kultury w Polsce, od lat wspiera kluczowe inicjatywy francuskie realizowane nad Wisłą, biorąc udział w ambitnych i różnorodnych projektach dedykowanych szerokiej publiczności. Firma także 2015 roku jest partnerem strategicznym Instytutu Francuskiego w Polsce. Koncerty Orchestre d’Auvergne w naszym kraju otwierają kalendarz wydarzeń na 2018 rok, w które Carrefour włącza się w ramach szerokiej współpracy z Instytutem.
Orchestre d’Auvergne to jeden z najbardziej utalentowanych zespołów smyczkowych we Francji i Europie. Prowadzona pod dyrekcją Roberto Forés Vesesa orkiestra, w unikalny sposób przybliża publiczności bogactwo muzyki klasycznej, zabierając melomanów w podróż subtelnych wrażeń.
Koncert w NOSPR w Katowicach rozpocznie pierwsze w Polsce turnee tej znanej na całym świecie orkiestry z Owernii. Jego uczestnicy usłyszą Serenadę Piotra Czajkowskiego, Quatuor Opus 95 "Serioso" Beethovena oraz rzadko wykonywany Sextuor H 224A Bohuslava Martinu. Bilety na koncert są do nabycia na stronie www.nospr.org.pl.
Orkiestra zagra również w Centrum Muzyki im. Krzysztofa Pendereckiego w Lusławicach oraz w Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie.
Carrefour od początku działalność w Polsce podchodzi kompleksowo do swojego zaangażowania społecznego. Zarówno centrala, jak i sklepy sieci angażują się w działalność kulturalną i charytatywną. Ponadto, Carrefour Polska realizuje kompleksowe projekty, mające na celu promocję zdrowego stylu życia, zapobieganie wszelkim formom marnotrawstwa oraz ochronę bioróżnorodności.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden z światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden z światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.