wydarzenia nowe produkty/usługi ekonomia/biznes/finanse

Carrefour ponownie laureatem konkursu Firma Dobrze Widziana

26.04.2018 | Carrefour Polska

26 kwietnia w siedzibie Business Centre Club w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu „Firma Dobrze Widziana”. W gronie laureatów znalazł się Carrefour Polska, który już po raz kolejny został doceniony za działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

Cieszę się, że Business Centre Club po raz kolejny docenił działania Carrefour Polska z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Od wielu lat firma Carrefour realizuje projekty, w których udowadniamy jak ważna jest dla nas tematyka zrównoważonego rozwoju. Realizujemy wiele kompleksowych inicjatyw z zakresu m.in. ochrony środowiska naturalnego i przeciwdziałania marnotrawstwu, a w tym roku szczególną wagę przywiązujemy do tematu transformacji żywieniowej oraz promowania zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej – powiedziała odbierając nagrodę Maria Cieślikowska, Dyrektor Komunikacji Zewnętrznej i PR Carrefour Polska.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Carrefour Polska kładzie także duży nacisk na promocję zdrowego stylu życia, co ma swój wyraz w kampanii „Z miłości do Zdrowia” realizowanej od 2014 roku. Jej głównym celem jest podniesienie świadomości żywieniowej, zachęcanie Polaków do aktywności fizycznej i propagowanie zdrowego stylu życia wśród pracowników, klientów i partnerów biznesowych. W ramach kampanii realizowane są m.in. projekty edukacyjne, takie jak program ABC Zdrowego Żywienia. Warto wspomnieć, że szereg tych inicjatyw znalazł się w tegorocznym raporcie FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2017. Dobre praktyki”, wśród aż 40 dobrych praktyk CSR Carrefour Polska.

Konkurs „Firma Dobrze Widziana” to inicjatywa, której celem jest promowanie przedsiębiorstw, skutecznie realizujących politykę społecznej odpowiedzialności. Dodatkowo organizatorzy zwracają uwagę na aspekt szerzenia wiedzy na temat CSR i skutecznych metod komunikowania o prowadzonej przez daną organizację działalności społecznej. Konkurs jest kontynuacją idei realizowanego w latach 2009-2011 projektu „CSR – jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa”.

Ocena organizacji dokonywana była na podstawie Ankiety Konkursowej, która zawierała podstawowe informacje o działalności każdej z firm w kontekście spełniania zasad społecznej odpowiedzialności biznesu. Istotnymi elementami podlegającymi ocenie były: opracowana i wdrożona strategia działań w obszarze CSR, skuteczność oraz metody komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy na ten temat, polityka firmy wobec pracowników, w tym przestrzeganie zasad równouprawnieni oraz przestrzeganie reguł społecznej odpowiedzialności biznesu w dziedzinie ekologii, rynku i działań charytatywnych.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.