internet praca media/marketing/reklama
Tomasz Sekielski rozpoczyna współpracę z Wirtualną Polską
Od czwartku, 19 kwietnia rusza autorski vlog Tomasza Sekielskiego. Będzie publikowany w serwisie WP Opinie oraz na stronie głównej WP.
– Tomasz Sekielski ma szczególną umiejętność maksymalnego angażowania czytelników i widzów w historie, które relacjonuje. Jego odważne komentarze zmuszają do zajęcia własnego stanowiska w sprawie. Dlatego cieszymy się, że użytkownicy Wirtualnej Polski będą mogli konfrontować swoje poglądy z tym, jak najbardziej aktualne wydarzenia widzi czołowy polski dziennikarz – mówi Marcin Ręczmin, szef działu opinii w Wirtualnej Polsce.
Tomasz Sekielski dla WP będzie relacjonował sprawy bieżące, zarówno z Polski, jak i zagranicy. – W moim autorskim vlogu bez ściemy, bez tematów tabu i bez cenzury będę mówił o tym, co mnie porusza, interesuje, czasami śmieszy, a czasami wkurza. Będę mówił o wszystkim, co najważniejsze w otaczającym nas świecie – wyjaśnia Tomasz Sekielski.
Tomasz Sekielski jest znanym dziennikarzem śledczym i publicystą z wieloletnim stażem. Karierę dziennikarską zaczynał w bydgoskim radiu VOX. Następnie pracował w radiu Wawa oraz RDC. Od 1997 roku był reporterem Faktów TVN, a następnie prowadził swoje autorskie programy, w tym „Teraz my”. Stworzył program reporterski „Czarno na białym” w TVN24. W 2012 roku przeszedł do Telewizji Polskiej, gdzie był twórcą programu „Po prostu”. Pracował również w stacji Nowa TV. Na początku 2018 roku uruchomił kanał w serwisie YouTube i rozpoczął zbiórkę funduszy na realizację dokumentu o pedofilii w polskim Kościele. Jest ona dostępna pod adresem www.patronite.pl/sekielski.
Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak Money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI z marca 2018 roku Grupa WP jest liderem wyników dziennych wśród grup medialnych. Przyciągnęła 6,3 mln realnych użytkowników, którzy na jej stronach spędzili aż 40 min.
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
michal.siegieda@grupawp.pl
Agata Chaber
agata.chaber@grupawp.pl
informacje o firmie