media/marketing/reklama rodzina

Carrefour Polska czyta najmłodszym

21.03.2018 | Carrefour Polska

W najbliższy weekend w chorzowskim Centrum Handlowym AKS odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu „Czytamy dzieciom”. Podczas wydarzenia promującego czytelnictwo wśród najmłodszych, maluchy poznają fragmenty wybranych bajek, a także wezmą udział w licznych konkursach. Akcji towarzyszyć będzie również charytatywna zbiórka książek.  

Na uczestników spotkania pt. „Czytamy dzieciom” czeka wiele bajkowych atrakcji. Jedną z nich będzie strefa czytania, gdzie każdy rodzic będzie mógł przyłączyć się do promowania czytelnictwa i przeczytać najmłodszym fragment wybranej bajki. Na najmłodszych czekają także liczne konkursy i wspólne zabawy, w których do zdobycia będą oczywiście książki.

Dodatkowo podczas wydarzenia odbędzie się zbiórka książek - przekazane przez uczestników spotkania egzemplarze trafią do lokalnych bibliotek oraz domów dziecka.

Akcja „Czytamy dzieciom” jest jedną z aktywności realizowanych przez Carrefour Polska w celu promocji czytelnictwa. Od 2015 roku sieć regularnie bierze udział w dużych imprezach targowych skierowanych do miłośników książek - m.in. Warszawskich Targach Książki czy Międzynarodowych Targach Książki w Krakowie – gdzie promuje szeroką ofertę Świata Kultury. Podczas zeszłorocznych spotkań Carrefour zaprezentował także  swoją książkę kulinarno-lifestylową pt. „Z miłości do smaku”.

Na pierwsze spotkanie z cyklu „Czytamy dzieciom” zapraszamy w weekend 24 i 25 marca do Centrum Handlowego AKS przy ulicy Parkowej 20 w Chorzowie. Bajkowe atrakcje rozpoczną się o godzinie 12.00 i potrwają do godziny 18.00.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów  handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden z światowych liderów  handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, którą posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 millionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy wspólnie angażują się, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com, oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.