media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Certyfikat „Reklamuję etycznie” dla Providenta
Provident Polska będzie posługiwać się znakiem „Reklamuję Etycznie” przyznawanym przez Radę Reklamy. Mogą go używać tylko te firmy, które poddały się samoregulacji i przestrzegają Kodeksu Etyki Reklamy. Ich reklamy spełniają najwyższe standardy etyczne i informacyjne, m.in. rzetelnie informują klienta o kosztach oferowanego produktu.
– Na rynku finansowym, na którym tak ważne jest zaufanie, reklama powinna w sposób prosty i zrozumiały przekazywać, jak wygląda produkt i jakie są jego koszty – mówi Katarzyna Szerling, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu w Provident Polska. – Z tego powodu od lat kładziemy duży nacisk na to, by klient otrzymywał rzetelną informację już na pierwszym etapie kontaktu z nami. Wpisuje się to w nasze wielowymiarowe działania na rzecz odpowiedzialnego pożyczania i zwiększania bezpieczeństwa konsumentów – dodaje.
Provident Polska od 2015 r. jest sygnatariuszem Kodeksu Etyki Reklamy, który określa reguły przekazów reklamowych produktów i usług finansowych. Był inicjatorem grupy roboczej ds. reklamy produktów i usług finansowych przy Radzie Reklamy, do której zostały zaproszone także inne firmy i instytucje z branży finansowej.
Kodeks Etyki Reklamy kładzie nacisk na zapewnienie, by reklama nie wprowadzała w błąd i chroniła przed nieetycznym oraz nieuczciwym przekazem reklamowym. Promuje odpowiedzialne praktyki w dziedzinie reklamy i odpowiada na wyzwania stawiane przez dynamiczny rynek. Zakłada, że każdy materiał reklamowy przeznaczony do kanałów TV jest opiniowany przez Radę Reklamy pod kątem zgodności z Kodeksem Etyki Reklamy. Zgodnie z tymi wytycznymi, każda reklama telewizyjna Providenta, zanim obejrzą ją konsumenci, opiniowana jest prze Radę Reklamy.
Certyfikat „Reklamuję etycznie” to nie jedyne wyróżnienie, jakie otrzymał Provident w ostatnim czasie za swoją działalność reklamowa. Firma znalazła się w tym roku także w wąskim gronie laureatów odznaczenia „Złota mowa reklamowa” przyznawanym przez Biuro Reklamy TVP za wzorcową postawę w kształtowaniu kultury komunikacji.
kontakt dla mediów
Małgorzata Domaszewicz
malgorzata.domaszewicz@provident.pl
tel: +48 22 455 49 28
informacje o firmie
Podstawowe informacje o Provident Polska SA
Provident Polska S.A jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 12 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem Zarządu jest Agnieszka Kłos. Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką (online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą), pożyczkę konsolidacyjną, a także pożyczkę dla firm.
Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest responsible lending, czyli odpowiedzialne pożyczanie. W 2014 roku Provident zaprezentował pierwszy raport społeczny na rynku pożyczkowym, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2012-2013 oraz przedstawił strategię działań na kolejne lata. W 2015 i 2016 roku Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik „Puls Biznesu”. W 2015 roku Provident, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma sześciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018).
kontakt dla mediów
Małgorzata Domaszewicz
malgorzata.domaszewicz@provident.pl
tel: +48 22 455 49 28
informacje o firmie
Podstawowe informacje o Provident Polska SA
Provident Polska S.A jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 12 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem Zarządu jest Agnieszka Kłos. Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką (online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą), pożyczkę konsolidacyjną, a także pożyczkę dla firm.
Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest responsible lending, czyli odpowiedzialne pożyczanie. W 2014 roku Provident zaprezentował pierwszy raport społeczny na rynku pożyczkowym, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2012-2013 oraz przedstawił strategię działań na kolejne lata. W 2015 i 2016 roku Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik „Puls Biznesu”. W 2015 roku Provident, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma sześciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018).