sprawy społeczne ekonomia/biznes/finanse
Wybrano 56 projektów społecznych zgłoszonych do Nagrody Nestlé CSV 2018
Spośród ponad 1000 zgłoszeń do konkursu „Nagroda Nestlé CSV 2018”(ang. Creating Shared Value Prize) do następnego etapu zakwalifikowano 56 uczestników którzy poszukują skutecznych i innowacyjnych sposobów rozwiązania ważnych problemów społecznych jak dostęp do czystej wody, prawidłowe żywienie czy rozwój obszarów wiejskich. Działają oni w Afryce Saharyjskiej, Azji, Europie i na Bliskim Wschodzie.
Pomysł zorganizowania takiego konkursu zrodził się 8 lat temu, a jego celem było wspieranie przedsiębiorców adresujących wspomniane problemy. Zwycięzcy otrzymują niezbędne wsparcie finansowe na rozwój inicjatyw zmierzających do poprawy jakości życia różnych społeczności.
W tegorocznej edycji konkursu partnerem Nestlé jest Ashoka, wiodąca międzynarodowa organizacja, zrzeszająca przedsiębiorców wspólnie poszukujących innowacji, dzięki którym firmy mogą sprostać ww. wyzwaniom oraz stworzyć szanse rozwojowe dla społeczności.
„Nasza współpraca sprawia, że możemy jeszcze lepiej oddziaływać na społeczności oraz wspierać służących im beneficjentów konkursu” – mówi Olivier Fruchaud, Dyrektor Ashoka Szwajcaria.
Zwycięzców tegorocznej edycji konkursu poznamy 16 marca na Forum CSV w Brazylii. Łączna pula nagród to 500 000 CHF.
Więcej informacji znajduje się na stronie: www.changemakers.com/creatingsharedvalue.
Włącz się w dialog #CSVprize #SharedValue.
Konkurs wspiera także Platforma Otwartych Innowacji Henri@Nestlé.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.