styl życia zainteresowania/hobby towary konsumpcyjne

„Zdrowie na talerzu” w najnowszym katalogu Carrefour

16.01.2018 | Carrefour Polska

Carrefour od 2014 roku realizuje kampanię „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu m.in. zachęcenie klientów, partnerów biznesowych i pracowników sieci do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych. W ramach kampanii Carrefour przygotował specjalny katalog „Zdrowie na talerzu”. Klienci znajdą w nim nie tylko szeroką ofertę zdrowych produktów, ale także porady dyplomowanego dietetyka i inspiracje do stworzenia zbilansowanych posiłków. Oferta handlowa ważna jest od 17 stycznia do 5 lutego.

W środę 17 stycznia 2018 r. do wszystkich hiper- i supermarketów Carrefour trafi wyjątkowy katalog. Klienci będą mogli w nim znaleźć produkty ze „Zdrowej Półki Carrefour” oraz inne produkty zalecane w komponowaniu zdrowej, zbilansowanej diety, takie jak: zróżnicowany asortyment warzyw i owoców, kasze, makarony czy oliwy. Nie zabraknie w nim także artykułów bezglutenowych, bez laktozy, polecanych dla wegetarian oraz produktów BIO. W nowym katalogu Carrefour oferta została zaprezentowana w niestandardowy sposób – każdy produkt przypisany jest do odpowiedniej grupy żywności (białko, zboża, tłuszcze, etc.) niezbędnej do skomponowania „zdrowego talerza”. Przygotowane przez dyplomowaną dietetyczkę teksty zawarte w katalogu Carrefour, wyjaśniają w prosty sposób, jak odpowiednio komponować codzienny jadłospis. Warto wspomnieć, że wybrane produkty zaprezentowane w katalogu objęte są Gwarancją Najniższej Ceny.

Nowy katalog „Zdrowie na talerzu” stanowi kontynuację działań sieci w zakresie promocji zdrowego stylu życia i prawidłowego odżywiania. W ciągu ostatnich lat zmieniły się preferencje zakupowe Polaków, coraz częściej chcą oni kupować smaczne i zdrowe produkty żywnościowe. Niezmienne jednak pozostało jedno – cena powinna być jak najniższa. Właśnie to gwarantuje nasza nowa oferta. – powiedział Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Usług, IT i Technologii Cyfrowych Carrefour Polska.

Nowy katalog zawiera także informację dotyczące innowacyjnego system SENS, czyli Uproszczonego Systemu Znakowania Wartością Odżywczą. To dodatkowy system znakowania żywności, który pomoże klientom sklepów Carrefour dbać o zdrowie i zbilansowaną dietę. Polska jest pierwszym krajem, w którym zastosowane zostało takie oznakowanie. SENS informuje o zalecanej częstotliwości spożywania produktu w oparciu o jego wartość odżywczą. Ułatwia to dokonanie świadomego wyboru na podstawie przejrzystej informacji umieszczonej na opakowaniu.

Carrefour Polska nie tylko znacząco rozszerza w swoich sklepach ofertę produktów związanych ze zdrowym odżywianiem, sieć prowadzi także liczne działania edukacyjne. Jednym z jej priorytetów jest realizacja kampanii „Z miłości do Zdrowia”, której celem jest m.in. promocja zdrowego stylu życia wśród klientów, partnerów biznesowych i pracowników sieci. W ramach kampanii realizowany jest między innymi program edukacyjny „ABC Zdrowego Żywienia”, opracowany wspólnie z Wydziałem Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW oraz wspierane są duże imprezy biegowe w wybranych miastach w Polsce. Carrefour Polska został także Sponsorem Głównym wyścigu Tour de Pologne w 2017 i 2018 roku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.