ekonomia/biznes/finanse

Klienci doceniają EFL – firma kolejny rok z rzędu Firmą Przyjazną Klientowi

11.01.2018 | EFL

EFL po raz siódmy został laureatem prestiżowego konkursu „Firma Przyjazna Klientowi”. Główny indeks dla spółki wyniósł aż 93% i był najwyższy w dotychczasowej historii badania. Co więcej, we wszystkich obszarach badania klienci ocenili EFL wyżej niż w ubiegłym roku.

Wartość indeksu „Firma Przyjazna Klientowi” uzyskana przez EFL w tegorocznej edycji jest o jeden punkt procentowy wyższa niż średnia uzyskana przez laureatów Programu w 2016 roku i jeden punkt procentowy wyższa niż wynik uzyskany przez EFL w roku 2016.

Niemal wszyscy klienci uznali pracowników EFL za uprzejmych (98%) i kompetentnych (95%). 95% badanych zgadza się też ze stwierdzeniem, że pracownik EFL na samym początku informuje o wszystkich wymaganych formalnościach w takcie załatwiania leasingu. W porównaniu do edycji 2016 roku o 15 p.p. wzrósł odsetek osób skłonnych polecić firmę (promotorów). Za silną stronę firmy, respondenci uznali również szybkość załatwiania spraw i dobre warunki leasingu.

- Tytuł „Firmy Przyjaznej Klientowi” jest dla naszej firmy szczególnie cenny, ponieważ przyznają go sami klienci. Od siedmiu lat regularnie poddajemy się badaniu i konsekwentnie pracujemy nad poprawą jakości obsługi klienta, modyfikujemy ofertę i wprowadzamy nowe rozwiązania. Tegoroczna najwyższa w historii badania ocena jest potwierdzeniem, że podejmowane przez nas działania są efektywne i doceniane przez klientów. Szczególnie cieszą nas lojalność, skłonności do rekomendacji i ogólne zadowolenie z oferty produktowej i jakości obsługi - mówi Radosław Woźniak, Wiceprezes Zarządu EFL.

Godło „Firma Przyjazna Klientowi” przyznawane jest przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, która jako jedyna w Polsce prowadzi kompleksowy projekt badawczo-rozwojowy, diagnozujący obszary, w których relacje firmy z klientami opierają się na wymianie wartości. Program jest realizowany na rynku polskim od 13 lat.

W badaniu uwzględniono takie wskaźniki jak: ocenę współpracy z EFL i łatwości kontaktu z firmą, ocenę prawdopodobieństwa rekomendacji EFL oraz ogólne zadowolenie klientów EFL. Dodatkowo badano ocenę infolinii EFL. Badanie zrealizowano na próbie 300 klientów EFL we wrześniu 2017 roku.

kontakt dla mediów
Maja Lidke
Doradca Zarządu ds. PR, Europejski Fundusz Leasingowy SA
Maja Lidke

maja.lidke@efl.com.pl

tel: 603 630 166

informacje o firmie
EFL

Europejski Fundusz Leasingowy SA powstał w 1991 roku, jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce. Od 2001 roku EFL jest częścią Grupy Crédit Agricole, co gwarantuje firmie finansową stabilność i bezpieczeństwo oraz pozwala korzystać z wiedzy i doświadczeń instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. EFL konsekwentnie poszerza zakres rozwiązań dla biznesu. Spółka oferuje szeroki pakiet produktów: leasing, pożyczkę, wynajem długoterminowy, ubezpieczenia i faktoring. Od 1991 roku współpracuje z najbardziej liczącymi się producentami i dostawcami maszyn, urządzeń, pojazdów oraz innych środków trwałych. Firmę wyróżniono m.in. sześciokrotnie tytułem: Firmy Przyjaznej Klientowi i pięciokrotnie Finansowej Marki Roku. Już ponad 297 tysięcy klientów wybrało EFL na swojego partnera w biznesie. Więcej na: www.efl.pl.

załączniki

kontakt dla mediów
Maja Lidke
Doradca Zarządu ds. PR, Europejski Fundusz Leasingowy SA
Maja Lidke

maja.lidke@efl.com.pl

tel: 603 630 166

informacje o firmie
EFL

Europejski Fundusz Leasingowy SA powstał w 1991 roku, jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce. Od 2001 roku EFL jest częścią Grupy Crédit Agricole, co gwarantuje firmie finansową stabilność i bezpieczeństwo oraz pozwala korzystać z wiedzy i doświadczeń instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. EFL konsekwentnie poszerza zakres rozwiązań dla biznesu. Spółka oferuje szeroki pakiet produktów: leasing, pożyczkę, wynajem długoterminowy, ubezpieczenia i faktoring. Od 1991 roku współpracuje z najbardziej liczącymi się producentami i dostawcami maszyn, urządzeń, pojazdów oraz innych środków trwałych. Firmę wyróżniono m.in. sześciokrotnie tytułem: Firmy Przyjaznej Klientowi i pięciokrotnie Finansowej Marki Roku. Już ponad 297 tysięcy klientów wybrało EFL na swojego partnera w biznesie. Więcej na: www.efl.pl.