handel ekonomia/biznes/finanse

Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął współpracę z Carrefour Polska

10.01.2018 | Bank BNP Paribas

Bank BGŻ BNP Paribas nawiązał współpracę z siecią handlową Carrefour Polska w zakresie oferowanych przez Bank usług finansowych. Tym samym Bank BGŻ BNP Paribas wzmacnia konkurencyjność oferty produktowej w obszarze Personal Finance. Oferta Banku BGŻ BNP Paribas jest dostępna dla klientów Carrefour Polska od 2 stycznia 2018 roku. 

– W ramach Grupy BNP Paribas od dawna współpracujemy z największymi partnerami sieciowymi i detalicznymi na całym świecie, w tym siecią Carrefour. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży i obsłudze klientów w sklepach, a w segmencie personal finance jesteśmy wiodącym graczem na polskim rynku od 20 lat. Tym bardziej cieszy nas, że współpraca z Carrefour obejmie także Polskę – powiedział Philippe Bézieau, wiceprezes Zarządu Banku BGŻ BNP Paribas, odpowiedzialny za Obszar Bankowości Personal Finance. 

Klienci Carrefour Polska, w zakresie oferty produktowej Banku BGŻ BNP Paribas dostępnej w punktach „Usługi finansowe” w hipermarketach Carrefour, mogą wnioskować o kartę kredytową Carrefour Mastercard, która dzięki najnowszym technologiom wyposażona jest w usługę 3D Secure oraz jest drukowana bezpośrednio w punktach „Usługi finansowe”. W celu usprawnienia procesu sprzedaży kart w punktach wykorzystywane są także certyfikowane tablety. 

- W ramach realizacji omnikanałowej strategii działania podjęliśmy decyzję o dalszym rozwijaniu usług i produktów finansowych, świadczonych w naszych sklepach – powiedział Marcin Olech, dyrektor Marketingu, Usług i Technologii Cyfrowych Carrefour Polska. – Z tego powodu nawiązaliśmy współpracę z Bankiem BGŻ BNP Paribas, którego oferta wzbogaciła usługi w Carrefour. Obejmuje ona nie tylko kartę kredytową, ale szereg innowacyjnych rozwiązań i korzyści dla naszych klientów.

Carrefour Polska utrzymał swoje dotychczasowe promocje, obecnie dostępne na karcie Carrefour Mastercard wydawanej wspólnie z Bankiem BGŻ BNP Paribas. Klienci mogą nadal skorzystać z wielu atrakcyjnych promocji do karty, jak np. premia do 10 proc. za zakupy w poniedziałki i piątki, premia do 2 proc.  przyznawana codziennie za zakup paliwa na stacjach paliw Carrefour czy raty 0 proc. na zakupy w Carrefour. Nowością dla klientów jest możliwość zbierania i wymiany punktów w programie lojalnościowym Banku mamBONUS. Dodatkowo z myślą o klientach Carrefour Polska, Bank BGŻ BNP Paribas uruchomił dedykowaną platformę bankowości elektronicznej Pl@net Carrefour, a już wkrótce zostanie udostępniona także aplikacja mobilna Carrefour Moje Finanse. 

Szczegółowe informacje o rozwoju oferty produktów i usług finansowych Banku BGŻ BNP Paribas dostępnych w punktach „Usługi finansowe” w hipermarketach Carrefour będą sukcesywnie przekazywane klientom Carrefour Polska.

kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

informacje o firmie